تور ارزان چین: رونمایی چین از اولین جرثقیل شناور 140 متری در دنیا

به گزارش اردکان خبر، در راستای تقویت زیرساخت های چین، این کشور رسما از نخستین جرثقیل شناور 140 متری در استان چیانگ سو واقع در شرق این کشور رونمایی کرد.

تور ارزان چین: رونمایی چین از اولین جرثقیل شناور 140 متری در دنیا

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جرثقیل شناور مذکور با نام ییهانگ ژینژوآنگ مجهز به بلندترین ستون لنگرگاه با ارتفاع 142 متری با بزرگترین ظرفیت بالابری به میزان 700 تُن و طولانی ترین لنگر به میزان 118 متر تا زیر دریاست. در کنار تمامی این مزیت ها ظرفیت مقاومت در برابر موج ها و باد های قوی را هم دارد.

از این جرثقیل شناور برای ساختن پایه لنگرگاه در مقیاس بزرگ برای بنادر، کنار پل ها و مزارع بادی کنار ساحل استفاده خواهد شد.

برپایه این گزارش از این جرثقیل شناور بعلاوه در چندین نوآوری تکنولوژیکی شامل سیستم برقی برای راه اندازی فوری، موتور الکتریکی برای حرکات قابل انعطاف و سیستم توسعه خودمحور مدیریت دیجیتال نیز استفاده خواهد شد.

این جرثقیل شناور را شرکت مهندسی بندر شماره 1 با راهنمایی و تحت نظر گروه چینی انجمن ساخت و ساز طراحی نموده و به وسیله شرکت صنایع سنگین شانگ های ژنهوآ ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1060

به "تور ارزان چین: رونمایی چین از اولین جرثقیل شناور 140 متری در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: رونمایی چین از اولین جرثقیل شناور 140 متری در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید