سامسونگ تبلیغ طعنه آمیز مربوط به حذف شارژر آیفون 12 را حذف کرد

به گزارش اردکان خبر، اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ بعد از معرفی سری آیفون 12 که بدون شارژر راهی بازار شده اند، با انتشار یک پست در فیسبوک این تصمیم اپل را به سخره گرفت. حالا بعد از انتشار گزارش های مختلف مبنی بر حذف شارژر از جعبه گوشی های سری گلکسی S21، سامسونگ این پست را حذف نموده است.

سامسونگ تبلیغ طعنه آمیز مربوط به حذف شارژر آیفون 12 را حذف کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تعداد کم از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

باید خاطرنشان کنیم این اولین باری نیست که سامسونگ چنین کاری را انجام می دهد. بعد از معرفی آیفون X، سامسونگ با انتشار چند تبلیغ فقدان جک هدفون در این گوشی را به سخره گرفت و زمانی که گلکس نوت 10 بدون این ویژگی معرفی گردید، سامسونگ این تبلیغات را حذف کرد.

در آن موقع سامسونگ بیان کرد که تصمیم حذف جک هدفون برای افزایش ظرفیت باتری اتخاذ شده است و احتمالا برای حذف شارژر هم مانند اپل دلایل زیست محیطی را عنوان خواهد نمود. اما در هر صورت اینکه سامسونگ فقط چند ماه بعد از انتشار پست طعنه آمیز نسبت به اپل، گویا می خواهد شارژر را از جعبه پرچم داران جدید خود حذف کند، جلوه خوبی برای این شرکت ندارد.

البته احتمالا سامسونگ بهتر از اپل می تواند این تغییر را مدیریت کند. زمانی که اپل شارژر سری آیفون 12 را حذف کرد، کابل همراه با این گوشی ها را هم تغییر داد. این یعنی اگرچه تقریبا تمام آیفون های قبلی با کابل USB-A عرضه شده بودند، اما در جعبه های سری آیفون 12 کابل USB-C به لایتنینگ قرار گرفته است که این یعنی بحث هر کسی یک شارژر دارد با مشکل روبرو شد زیرا تقریبا تمام شارژرهای آیفون های قبلی با این کابل جدید سازگار نیستند. البته اپل با کمال میل چنین کابلی را در ازای دریافت 20 دلار به فروش می رساند.

اما پرچم داران سامسونگ همراه با کابل USB-C عرضه می شوند و این یعنی کابل گوشی های جدید سامسونگ با شارژر نسل قبلی گوشی ها سازگار خواهند بود. البته از طرف دیگر کاربرانی که هر سال پرچم دار جدید سامسونگ را نمی خرند با مشکل روبرو خواهند شد زیرا مثلا گلکسی اس 10 همراه با شارژر مبتنی بر پورت USB-A عرضه شده است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 403

به "سامسونگ تبلیغ طعنه آمیز مربوط به حذف شارژر آیفون 12 را حذف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ تبلیغ طعنه آمیز مربوط به حذف شارژر آیفون 12 را حذف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید