ستاره اینتر، گزینه جدید PSG برای تقویت خط دفاعی

به گزارش اردکان خبر، به نظر می رسد که مدافع اسلواک اینتر یعنی میلان اشکرینیار به گزینه جدید سران پاری سن ژرمن برای تقویت خط دفاعی تبدیل شده است.

ستاره اینتر، گزینه جدید PSG برای تقویت خط دفاعی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دقایقی پیش مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن یعنی لئوناردو به شکل رسمی گفت که قرارداد تیاگو سیلوا با این تیم تمدید نخواهد شد و مدافع برزیلی بعد از حدود 8 سال باشگاه پاریسی را ترک خواهد کرد.

موضوع جدایی تیاگو سیلوا اما قابل پیش بینی به نظر می رسید؛ به همین خاطر نیز طی روزهای گذشته از کالیدو کولیبالی به عنوان گزینه جانشینی مدافع برزیلی یاد شد. با این حال اما مبلغ 110 میلیون یورویی درخواستی از سوی ناپولی باعث شد که سران PSG از جذب این مدافع سنگالی پشیمان شوند.

حالا و با توجه به پشیمانی پاری سن ژرمن از جذب کولیبالی به نظر می رسد که مدافع اسلواک اینتر یعنی میلان اشکرینیار به گزینه جدید سران باشگاه فرانسوی برای تقویت خط دفاعی تبدیل شده است. این بازیکن 25 مقاله مورد توجه تیم های منچستر یونایتد، منچستر سیتی و بارسلونا نیز قرار گرفته است. با این حال اشکرینیار تا سال 2023 با نراتزوری قرارداد دارد و بعید به نظر می رسد که اینتر به این راحتی ها راضی به فروش او شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 116

به "ستاره اینتر، گزینه جدید PSG برای تقویت خط دفاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره اینتر، گزینه جدید PSG برای تقویت خط دفاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید