فناوری ACR برای تشخیص اتوماتیک محتوا در تلویزیون های هوشمند ال جی

به گزارش اردکان خبر، تلویزیون های هوشمند ال جی با فناوری نو ACR دریافت می نمایند و فناوری قدیمی با راهکارهای تبلیغاتی ال جی جایگزین می گردد. ال جی مرحله اصلی و بعدی در کسب و کار تبلیغات CTV خود را نشان می دهد.

فناوری ACR برای تشخیص اتوماتیک محتوا در تلویزیون های هوشمند ال جی

ال جی الکترونیکس از عرضه فناوری تشخیص اتوماتیک محتوای اتوماتیک اختصاصی راهکارهای تبلیغاتی ال جی (ACR) در سراسر تلویزیون های ال جی در سطح دنیای اطلاع داد که از سپتامبر سال جاری شروع می گردد. این عرضه جایگزین فناوری قدیمی خواهد شد و راهکار تازه ACR را بر روی میلیون ها تلویزیون هوشمند در 27 کشور در اروپا، آفریقا، آسیا-اقیانوسیه، آمریکای لاتین و استرالیا قرار خواهد داد.

ACR تازه ارائه شده به وسیله LG Ads Solutions در حال حاضر در تلویزیون های هوشمند ال جی در ایالات متحده فعال است و با عرضه، داده های CTV ال جی منحصراً به وسیله راهکارهای تبلیغاتی ال جی در دسترس خواهد بود.

کریس جو، معاون ارشد و رئیس کسب و کار پلتفرم در شرکت تفریح خانگی ال جی الکترونیکس، گفت:

از زمانی که راهکارهای تبلیغاتی ال جی در ماه مه گذشته راه اندازی شد، این تیم حرکت فوق العاده ای برای کسب وکار در سطح دنیای ایجاد نموده است. این راه اندازی ACR تازه نقطه عطف دیگری است که تعهد آن را به فزونی و تعهد به ارائه برترین راهکار های تبلیغاتی ممکن برای برندها و آژانس ها در سراسر دنیا نشان می دهد.

داده های ACR، که با همه مقررات دنیای و منطقه ای حفظ حریم خصوصی داده های مصرف نماینده مطابقت دارد، به برندها یاری می نماید تا بفهمند که تبلیغات تلویزیونی خاصی در هر خانواده ای با چه تعداد دفعات پخش می شوند. برای برندها، این بدان معناست که می تواند سطوح فرکانس تبلیغات برای خانواده های کم است و برای کدام خانواده ها بیش از حد است.

علاوه بر این، می توان از داده ها برای مقدار گیری اثربخشی تبلیغات استفاده کرد، مثلاً این که یک آگهی بینندگان را به یک برنامه تلویزیونی یا فیلم خاص سوق دهد یا یک آگهی منجر به دانلود یا ثبت برنامه یا سرویس OTT گردد.

راهکارهای تبلیغاتی ال جی در حال حاضر کمپین های CTV را در بیش از 40 کشور در سراسر دنیا تقویت می نماید. اکنون، برندها در هر کشوری که تحت پوشش ACR قرار دارند، می توانند فوراً با راهکارهای تبلیغاتی ال جی کار نمایند تا مقدار بیننده مخاطبان تلویزیون در کشورشان را در سطح کلی آنالیز نمایند تا بتوانند بخش های مخاطب را تعیین نموده و دسترسی، فرکانس و اثربخشی تبلیغات تلویزیون را بهینه نمایند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1194

به "فناوری ACR برای تشخیص اتوماتیک محتوا در تلویزیون های هوشمند ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری ACR برای تشخیص اتوماتیک محتوا در تلویزیون های هوشمند ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید