قاب واقعی پرچمدار شیائومی لو رفت، عکس

به گزارش اردکان خبر، گجت نیوز نوشت: تصاویر تازه منتسب به گوشی پرچمدار پوکو اف 5 نمایی از طراحی مجذوب کننده قاب آن را به تصویر می کشند. این گوشی کمتر از پنج روز دیگر رسما رونمایی خواهد شد.

قاب واقعی پرچمدار شیائومی لو رفت، عکس

پوکو این روزها با جدیت در حال آماده شدن برای رونمایی از پرچمدار تازه خود، پوکو اف 5 است. این گوشی مورد انتظار در حقیقت همان گوشی ردمی نوت 12 توربو است که با نامگذاری تازه به بازار عرضه خواهد شد.

در فاصله کوتاه به جای مانده تا رونمایی از این گوشی، پوکو تقریبا مشخصات کلیدی آن را به طور رسمی تایید نموده است. ظاهرا نسخه پایه از این گوشی 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی خواهد داشت.

علاوه بر این، شعبه هند پوکو همچنین تصاویر واقعی پوکو اف 5 را نیز منتشر نموده و جزئیات طراحی آن را با دقت بیشتری به معرض نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

  • عکس | بلعیدن کامل انسان برای این مارها کار سختی نیست!

  • تصویر آخرالزمانی هوش مصنوعی از دور دوم ریاست جمهوری بایدن!

  • باکتری سایبورگ، ترکیب باورنکردنی ماشین و موجود زنده میکروسکوپی

تصاویر تازه پوکو اف 5 و مشخصات فنی این گوشی

بر اساس تصاویر تازه منتشر شده از پوکو اف 5، این گوشی در دو رنگ مشکی (Carbon Black) و سفید (Snowstorm White) به بازار عرضه خواهد شد.

همان طور که اشاره شد، Poco F5 در واقع همان Redmi Note 12 Turbo خواهد بود که با این سیستم نامگذاری در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

پرچمدار تازه شیائومی به یک صفحه نمایش 6.67 اینچی امولد با نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز خواهد بود. این صفحه نمایش در قسمت بالا و وسط دارای یک حفره دایره ای خواهد بود که محل جایگیری دوربین سلفی است.

پوکو اف 5 از تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 بهره می برد که با بهره گیری از واحد پردازشی Adreno عملکردی سرآمد را در اجرای بازی های موبایل ارائه خواهد داد.

شایعات همچنین حاکی از تعبیه 12 گیگابایت رم در مجهزترین نسخه از این گوشی خواهند بود. همچنین، احتمالا با بهره گیری از درگاه کارت حافظه، مقدار حافظه داخلی این محصول نیز قابل ارتقا خواهد بود.

پرچمدار تازه پوکو همچنین به سیستم عامل اندروید 13 مجهز بوده و رابط کاربری MIUI 14 بر روی آن نصب خواهد بود که عملکردی بسیار روان و کاربرپسند را ارائه خواهد داد.

بر اساس اطلاعات موجود در مورد این گوشی همچنین می توان انتظار یک باتری با ظرفیت 5160 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع 67 وات را از آن داشت.

Poco F5 همچنین به یک ماژول دوربین سه گانه در پشت مجهز خواهد بود که متشکل از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک حسگر 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و یک حسگر دو مگاپیکسلی ماکرو است.

علاوه بر این، دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی پرچمدار پوکو اف 5 در تاریخ نهم می به طور رسمی رونمایی خواهد شد. بنابراین برای آگاهی از مشخصات رسمی این گوشی باید تا آن موقع منتظر ماند.

227321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1293

به "قاب واقعی پرچمدار شیائومی لو رفت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاب واقعی پرچمدار شیائومی لو رفت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید