لیگ ملت های اروپا، صعود فرانسه به نیمه نهایی، دبل راموس در خراب کردن پنالتی

به گزارش اردکان خبر، لیگ ملت های اروپای 21-2020 با پیروزی فرانسه و آلمان و تساوی اسپانیا پیگیری شد.

لیگ ملت های اروپا، صعود فرانسه به نیمه نهایی، دبل راموس در خراب کردن پنالتی

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوتبالی، در هفته پنجم لیگ ملت های اروپا، تیم ملی فرانسه با تک گل کانته و البته درخشش هوگو لوریس با نتیجه یک بر صفر در مقابل پرتغال پیروز شد. بدین ترتیب در فاصله یک بازی به خاتمه، فرانسه به نیمه نهایی مسابقات که در پاییز سال 1400 برگزار می گردد، رسید در حالی که رونالدو نتوانست گلزنی کند و تیمش حذف شد. در بازی دیگر گروه نیز سوئد با نتیجه دو بر یک در مقابل کرواسی پیروز شد و حالا در هفته خاتمهی، جنگ دو تیم برای سقوط نکردن به لیگ B را شاهد خواهیم بود. سوئد به مصاف فرانسه خواهد رفت و کرواسی مقابل پرتغال قرار می گیرد. در حال حاضر فرانسه با 13 امتیاز و به لطف بازی رو در رو صعود خود به نیمه نهایی را قطعی نموده، پرتغال با 10 امتیاز از مسابقات حذف شد، کرواسی با سه امتیاز و به لطف بازی رو در رو سوم است و سوئد نیز با سه امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. یکی از دو تیم در هفته خاتمهی به لیگ B برای دوره بعدی لیگ ملت ها سقوط می نماید.

اما جدال در گروه دیگر جذاب ماند. اسپانیا در شبی عجیب در مقابل سوئیس به تساوی یک بر یک رضایت داد. سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید با خراب کردن دو پنالتی شب بسیار بدی را داشت اما گل جرارد مورنو در دقیقه 89 در مقابل تک گل فرویلر باعث شد تا کار با تساوی گردد. از سویی آلمان در شبی که کروس به خصوص در دفاع و هافبک به خیلی از ستارگانش با فکر بازی مقابل اسپانیا استراحت داده بود، با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. ژرمن ها با 9 امتیاز صدرنشین گروه شدند و حالا بازی بعدی آنها مقابل اسپانیای هشت امتیازی حکم فینال گروه را خواهد داشت. لاروخا باید این بازی را با پیروزی به اتمام برساند. از طرفی اوکراین 6 امتیازی و سوئد 3 امتیازی در حالی به مصاف هم می فرایند که برای سقوط نکردن به لیگ B کوشش خواهند کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 343

به "لیگ ملت های اروپا، صعود فرانسه به نیمه نهایی، دبل راموس در خراب کردن پنالتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های اروپا، صعود فرانسه به نیمه نهایی، دبل راموس در خراب کردن پنالتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید