لیگ نوآوری با هدف حمایت از ایده ها و طرح های خلاقانه دانشجویان در مشهد برگزار می گردد

به گزارش اردکان خبر، لیگ نوآوری با هدف حمایت از ایده ها و طرح های خلاقانه دانشجویان و دانش آموختگان از سوی گروه نوآوری دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می گردد.

لیگ نوآوری با هدف حمایت از ایده ها و طرح های خلاقانه دانشجویان در مشهد برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گروه نوآوری دانشگاه فردوسی مشهد و انجمن های علمی دانشجویی این دانشگاه سومین دوره لیگ ملی نوآوری را برگزار می نماید.

لیگ نوآوری دانشگاه فردوسی با هدف حمایت از ایده ها و طرح های خلاقانه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی، ترویج گسترش فرهنگ نوآوری در زیست بوم فناوری و نوآوری شرق کشور برنامه ریزی می گردد.

در این دوره برگزاری لیگ نوآوری، علاوه بر شتاب دهنده های مستقر در دانشگاه، شتاب دهنده های معتبر استانی به عنوان حامیان لیگ نوآوری و سرمایه گذاران هدفمند نیز حضور خواهند داشت. بخشی از تسهیلات درنظر گرفته شده برای ایده پردازان برتر نیز از سوی گروه نوآوری دانشگاه صورت می گیرد.

اعطای اعتبار اجرای طرح به مبلغ 30 میلیون تومان، امکان استفاده از میز و فضای کار اشتراکی در مرکز فناوری های پیشرفته دانشگاه و امکان استفاده از تجهیزات آزمایشگاه های مرکز نوآوری دانشگاه یا معرفی گروه های ایده پرداز برای استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی دانشگاه، بخشی از تسهیلات دانشگاه فردوسی مشهد برای ایده پردازان لیگ نوآوری است.

مهلت ارسال ایده به لیک نوآوری دانشگاه فردوسی تا 22 بهمن اعلام شده است و شرکت در آن محدودیت سنی ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 514

به "لیگ نوآوری با هدف حمایت از ایده ها و طرح های خلاقانه دانشجویان در مشهد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ نوآوری با هدف حمایت از ایده ها و طرح های خلاقانه دانشجویان در مشهد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید