ماجرای غارت فروشگاه های قزوین چیست؟

به گزارش اردکان خبر، به گزارش خبرنگاران، فرماندار قزوین فیلم منتشر شده از طریق رسانه ضدانقلاب با موضوع غارت یک فروشگاه در قزوین را تکذیب کرد و گفت: هجوم مردم قزوین به یکی از فروشگاه های قزوین به دلیل گرانی کالاهای اساسی، کذب محض است و تا به امروز در توزیع کالاهایی اساسی مسئله ای نداشتیم.

ماجرای غارت فروشگاه های قزوین چیست؟

عباس کاظمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انتشار کلیپ جعلی در خصوص غارت در یکی از فروشگاه های قزوین به دلیل گرانی، شرح داد: هجوم مردم قزوین به فروشگاه ها کذب محض است، صبح امروز پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 شاهد شلوغی در برخی از فروشگاه های سطح شهر بودیم اما حادثه ای که در این کلیپ نشان داده شده در هیچ نقطه از شهر قزوین اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: تا ساعت 14 بعدازظهر امروز 22 اردیبهشت در برخی از نقاط مردم قزوین برای تهیه کالاهای اساسی صف تشکیل داده بودند که این صف نیز به مرور کم شد، روز گذشته نیز چنین اتفاقی در قزوین رخ نداده است.

فرماندار قزوین شرح داد: همانطور که در کلیپ مشاهده می شود افراد داخل فروشگاه لباس زمستانی بر تن دارد و این امر گواه این است که رسانه های معاند کلیپ دروغین را به منظور مشتنج کردن فضا منتشر کردند.

وی بیان نمود: روز گذشته و امروز در توزیع کالاهای اساسی با مشکل روبه رو نبودیم، در حال حاضر علی رغم مسائل موجود در بخش توزیع کالاهای اساسی مسئله ای وجود ندارد و امیدواریم در روزهای آینده شرایط به حالت عادی برشود و عرضه این کالاها با قیمت تازه با فرایند عادی صورت بگیرد.

رسانه های معاند از هر فرصتی برای دروغ پراکنی و فریب اذهان عمومی برای دستیابی به اهداف شوم خود استفاده می کنند، در این راستا ساعتی پیش فیلمی با عنوان غارت یک فروشگاه در قزوین از طریق شبکه ضدانقلاب با هدف ایجاد التهاب در جامعه منتشر شد که در این فیلم افرادی در حال غارت یک فروشگاه مواد غذایی هستند و هیچ گونه شواهدی از اینکه این محل در قزوین واقع شده وجود ندارد، پوشش زمستانی افراد نشان می دهد فیلم مربوط به قزوین نیست چراکه هوای قزوین هم اکنون بهاری است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1147

به "ماجرای غارت فروشگاه های قزوین چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای غارت فروشگاه های قزوین چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید