مایکروسافت 25 هزار نفر در حوزه امنیت سایبری استخدام می نماید

به گزارش اردکان خبر، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، مایکروسافت میخواهد به 25 هزار دانشجوی رشته های مرتبط با امنیت سایبری بورس تحصیلی یا یاری اقتصادی بدهد و 150 استاد دانشگاه را در دانشگاه های مختلف آمریکا را تحت آموزش قرار دهد.

مایکروسافت 25 هزار نفر در حوزه امنیت سایبری استخدام می نماید

مایکروسافت بعلاوه برنامه های درسی مورد احتیاج دانشگاه ها در این حوزه را به رایگان در اختیار آنها قرار می دهد. براد اسمیت رئیس مایکروسافت به تازگی در یک کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد: ظرف سه سال آینده ده ها میلیون دلار صرف کوشش برای ارائه آموزش های سایبری خواهد شد و این طرح شروعین است و سقف آن چیزی که مایکروسافت میخواهد به آن برسد، محسوب نمی گردد.

کوشش های مایکروسافت در زمینه ارتقای امنیت سایبری آمریکا پس از آن شروع شده که این کشور با پیچیده ترین حملات سایبری بر علیه خود روبرو شده است. از جمله این حملات می توان به هک شرکت سولارویندز و سرقت اطلاعات ده ها وزارتخانه و شرکت خصوصی در آمریکا و نیز هک شرکت کولونیال و اختلال در سوخت رسانی به بخش هایی از آمریکا اشاره نمود.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در آگوست گذشته جلسه ای را با مدیران شرکت های بزرگ فناوری در این کشور برگزار کرد و خواهان ارتقای امنیت سایبری شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 926

به "مایکروسافت 25 هزار نفر در حوزه امنیت سایبری استخدام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت 25 هزار نفر در حوزه امنیت سایبری استخدام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید