مدل قالیچه و گلیم فرش مناسب محیط داخل و خارج خانه

به گزارش اردکان خبر، در این قسمت شما را با نمونه هایی از دکوراسیون محیط های خارجی و داخلی خانه آشنا می کنیم که دکوراسیون آنها پیرامون یک قالیچه و گلیم فرش زیبا چیده شده است. قالیچه ها و فرش های مناسب محیط خارجی خانه تاثیر شگفت انگیزی در چیدمان و دکوراسیون چنین مکان هایی مانند تراس، حیاط یا پشت بام خانه دارند و باعث ایجاد فضایی دنج و گرم برای استراحت و بحث و مصاحبه می شوند. البته نوع وسایلی که در محیط خارجی خانه استفاده می کنید باید مطابق با شرایط آب و هوایی باشد مسلما استفاده از قالیچه و فرش برای پشت بام، حیاط یا تراس خانه ملزم وجود یک آب و هوا عمدتا صاف و آفتابی است. پهن کردن چنین مدلهای زیبایی از فرش گلیم در محیط های خارجی بخصوص خانه های ویلایی که از منظره ای زیبا بهره می برند، در ترکیب با نمای فوق العاده طبیعت جلوه ای بسیار بی نظیر و منحصر بفرد در دکوراسیون خلق می نمایند.

مدل قالیچه و گلیم فرش مناسب محیط داخل و خارج خانه

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

البته نوع قالیچه ای که انتخاب می کنید باید طوری باشد که بر فضا غلبه نکند زیرا این قالی ها بقدری زیبا هستند که حتی می توانند توجهات را از چنین محیط های زیبایی تماما به سمت خود جذب نمایند. هارمونی و کنتراست دو موضوع مهمی هستند که در انتخاب مدل قالیچه باید مورد توجه زیادی قرار بگیرند. برای ایجاد هارمونی باید رنگ قالیچه و فرش گلیم با رنگ تم کلی دکوراسیون ترکیب گردد. زمانی به یک ترکیب مناسب می رسیم که حداقل یکی از رنگ های موجود در قالیچه با یک رنگ در فضای اتاق مشابه و همسان باشد. مورد دیگر تضاد است. برای ایجاد تضاد در دکوراسیون استفاده از یک قالیچه گلیم به رنگ روشن در دکوراسیون اتاقی با سایه های تیره و قوی نتیجه ای بسیار زیبا و مطلوب در پی خواهد داشت. در شکل های زیر مدل های مختلفی از قرش و قالیچه گلیم مناسب محیط خارج و داخل خانه را مشاهده خواهید کرد.

قالیچه و گلیم فرش

منبع: اتاق
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 304

به "مدل قالیچه و گلیم فرش مناسب محیط داخل و خارج خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل قالیچه و گلیم فرش مناسب محیط داخل و خارج خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید