مونا فرجاد با این فیلم ها جنجال ساخت

به گزارش اردکان خبر، خبرنگاران:تک گویی های مونا فرجاد که در اینستاگرامش منتشر می نماید دخبرنگارانر کار بسیار ارزشمند و هنرمندانه این خانم بازیگر، حواشی هم به همراه داشته است در صفحه مونا به فیلم های سریالی ای برخورد می کنید که جنجال زیادی به پا نموده است بویژه فیلم جاهلی و خانم مذهبی مارال خیلی واکنش ها درپی داشت.

مونا فرجاد با این فیلم ها جنجال ساخت

مونا فرجاد بازیگر زن مشهور تلویزیون و سینما است . مونا فرجاد مدتی است که تک گویی هایی را در صفحه شخصی خود را اینستاگرام منتشر می نماید. بعضی ها معتقد هستند مونا فرجاد با ابهام در ساختار این تگ گویی هاباعث ایجاد حاشیه می گردد. اما با توجه به شرایط کرونا و اوضاع نابسامان تئاتر کشور این تک گویی ها یا همان مونولوگ مونا فرجاد نظر بسیاری از مردم را به خود جلب نموده است.دراین گزارش یکی از تک گویی های مونا فرجاد را که در نقش یک جاهل ظاهر شده است را شاهد خواهید بود.

به گزارش خبرنگاران، مونا فرجاد که این روزها ویدئوهایی در قالب مجموعه تک وگویی های زنانه در صفحه اینستاگرامش منتشر می نماید. هرچند بعضی از این تگ گویی ها با حاشیه همراه بوده است به طور مثال در تک گویی با حرف خ نقش یک خانم مذهبی را بازی نموده باعث شد بعضی به او انتقادهای تندی را داشته باشند اما در حال و روز کرونایی کشور و تعطیلی تئاتر و سینما که در مقاطع مختلف با آن روبه رو بودیم این کوشش هنری خانم بازیگر جوان قابل تحسین است.

در این قمست به سراغ یکی از تگ گویی های مونا فرجاد رفتیم . تک گویی با حرف ب که با ظاهر یک مرد جاهل نمایان شده است.

مونا فرجاد کیست؟

مونا فرجاد بازیگر متولد فروردین سال 1363 در شهر تهران است. پدر او جلیل فرجاد است و خواهر بزرگترش مارال فرجاد نام دارد. او مدرک دانشگاهی اقتصاد دارد. مونا فرجاد علاوه بر بازیگری، کار دوبله هم انجام می دهد. او به نویسندگی هم علاقه دارد و گاهی نویسندگی می نماید.

تک گویی چیست؟

تک گویی شیوه ای نمایشی است که از اواخر قرن 19 در نمایشنامه نویسی و داستا ن نویسی متداول شده است. در این شیوه فکر گرایی و درون گرایی مد نظر است که البته با دو رویکرد بیرونی و درونی ارائه می گردد. در تک گویی درونی، آن چه در نمایش شنیده می گردد، در خلوت و تنهایی شخصیت می گذرد.

منبع: رکنا
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 849

به "مونا فرجاد با این فیلم ها جنجال ساخت" امتیاز دهید

1 کاربر به "مونا فرجاد با این فیلم ها جنجال ساخت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونا فرجاد با این فیلم ها جنجال ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید