نائب رئیس شورای شهر تهران: من به ناسا مشکوکم

به گزارش اردکان خبر، نائب رئیس شورای شهر تهران نسبت به گزارش ناسا در خصوص گاز متان واکنش نشان داد و گفت: الان نمی توانم بگویم که امکان فراوری گاز متان هست یا نه. واقعیت این است که من نسبت به رسانه ای که این گزارش را منتشر نموده، مشکوک هستم، زیرا ممکن است این خبر سیاسی باشد تا محیط زیستی.

نائب رئیس شورای شهر تهران: من به ناسا مشکوکم

به گزارش فارس، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با ماجرای گاز متان در آرادکوه گفت: این موضوع را حتما پیگیری می کنیم. قرار شده گزارشی از شهرداری تهران به شورای شهر ارائه دهند تا درست یا غلط بودن ماجرا تعیین گردد.

او اضافه کرد: البته بنده از کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و سلامت شورا موضوع گاز متان را پیگیری می کنم تا اگر گزارش تکمیلی به دستم رسید، آن را ارائه دهیم. البته ما منتظر گزارش شهرداری هستیم تا گزارش های چندگانه ای ارائه نگردد. زیرا خیلی عجیب بود که چنین گزارشی از انتشار گاز متان منتشر شد، اگر قطعا چنین موضوعی صحت داشته باشد، باید ببینیم چه راه حل هایی برای مقابله با آن وجود دارد و اساسا دلیل و چرایی موضوع باید آنالیز گردد.

سروری تأ کید کرد: اگر هم اکنون اظهارنظر قطعی در خصوص انتشار گاز متان انجام دهیم، به التهاب موضوع اضافه خواهد نمود. چرا که پدیده ای به وجود آمده، اما اطلاعات دقیقی از آن وجود ندارد. الان نمی توانم بگویم که امکان فراوری گاز متان هست یا نه. واقعیت این است که من نسبت به رسانه ای که این گزارش را منتشر نموده، مشکوک هستم، زیرا ممکن است این خبر سیاسی باشد تا محیط زیستی.

منبع: فرارو
انتشار: 23 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1218

به "نائب رئیس شورای شهر تهران: من به ناسا مشکوکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نائب رئیس شورای شهر تهران: من به ناسا مشکوکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید