نجات 18 نفر از داخل قطار کرج، تهران

به گزارش اردکان خبر، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از خارج کردن 18 نفر از داخل دو قطار برخورد نموده در مترو اطلاع داد.

نجات 18 نفر از داخل قطار کرج، تهران

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگاران، در این باره اظهار کرد: ساعت 07:08 دقیقه روز جاری یک مورد حادثه برخورد دو قطار در خط 5مترو، ایستگاه چیتگر به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که دو دستگاه قطار با یکدیگر برخورد کردند که دلیل آن به وسیله متخصصان شرکت بهره برداری مترو اعلام خواهد شد.

ملکی ادامه داد: بعضی مسافران خودشان از قطار خارج شده بودند اما بعضی دیگر به دلیل تخریب و کیپ شدن درب ها این امکان را نداشتند. آتش نشانان یاری کردند و حدود 18 نفر را از قطار خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه هیچگونه شعله وری نداشته و مسئولان مترو نیز در حال آنالیز برای ادامه عملیات هستند تا خط هرچه سریعتر باز گردد.

به گزارش خبرنگاران، بعلاوه سخنگوی سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد که در پی این حادثه بلافاصله 19 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و اورژانس هوایی نیز در حالت آماده باش قرار گرفته است.

به گفته خالدی، جمعا 11 نفر از سرنشینان قطار نیز با آمبولانس منتقل شدند که متاسفانه یک نفر بد حال است. 9 نفر نیز در محل حادثه درمان شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 998

به "نجات 18 نفر از داخل قطار کرج، تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات 18 نفر از داخل قطار کرج، تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید