پخش بینوایان تام شانکلند از شبکه چهار

به گزارش اردکان خبر، تهران (پانا) - مینی سریال هفت قسمتی بینوایان از امشب روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

پخش بینوایان تام شانکلند از شبکه چهار

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، مینی سریالبینوایان به کارگردانی تام شانکلند محصول 2018 انگلستان است بر اساس رمانی فرانسوی به همین نام اثر ویکتور هوگو ساخته شده است.

رمان بینوایان، اثر کلاسیکی از ادبیات فرانسه به قلم ویکتور هوگو یکی از آثار شاخص ادبیات دنیا است، که زندگی مردی به نام ژان والژان که به دست مفتش های ژاورت دستگیر می گردد را نشان می دهد. این رمان بیان گر تیره روزی و تنگدستی طبقه فقیر جامعه در فرانسه ناآرام پس از ناپلئون است. از این رمان آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری تا کنون ارائه شده که تام شانکلند در سال 2018 یک نسخه تازه از آن را به صورت یک مجموعه تلویزیونی ارائه داده است.

در این سریال دومینیک وست، دیوید اویلوو، عدیل اختر، لی لی کالینز و الی بمبر به هنرمندی پرداخته اند.

مینی سریال هفت قسمتی بینوایان به مدیریت دوبلاژ افشین زی نوری، ترجمه وحید جانفرسا و صدابرداری اکبر صالحی برای پخش از تلویزیون آماده شده است.

علی همت مومیوند، سعید مظفری، اکبر منانی، بهروز علی محمدی، ناهید امیریان و شراره حضرتی از جمله دوبلور هایی هستند که صداپیشگی کاراکتر های سریال را به عهده داشته اند.

این مینی سریال برای اولین بار از شبکه چهار سیما در تیرماه 1399 روی آنتن رفت، بنا بر درخواست بینندگان مجدد در جدول پخش این شبکه نهاده شد.

بینوایان به تلاش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما، از بامداد یکشنبه 19 دی ماه، ساعت12 از شبکه چهار سیما پخش و ساعت 11 و 18 روز بعد بازپخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1032

به "پخش بینوایان تام شانکلند از شبکه چهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش بینوایان تام شانکلند از شبکه چهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید