چگونه به کسی که دوستش داریم، ابراز علاقه کنیم؟

به گزارش اردکان خبر، برداشتن این نخستین گام و اعلام اینکه تمایل دارید رابطه ای بیشتر از دوستی معمولی با طرف مقابل داشته باشید، همان قدر که به نظر می رسد دلهره آور است.

چگونه به کسی که دوستش داریم، ابراز علاقه کنیم؟

اگر فکر می کنید زمان ابراز علاقه فرا رسیده است، فرارکردن شما را به نتیجه دلخواه تان نمی رساند و کمکی به شکل گیری و حفظ یک رابطه خوب نمی کند. در این مطلب از خبرنگاران به شما می گوییم که چگونه ابراز علاقه کنیم.

چگونه ابراز علاقه کنیم؟

برای ایجاد و حفظ رابطه عاطفی، لازم است زن و مرد هر دو روشی برای ابراز عشق و محبت خود داشته باشند. زبان ابراز عشق در همه انسان ها یکسان نیست. لازمه یک رابطه پیروز داشتن یک زبان عشق مشترک است. در ادامه به این موارد می پردازیم.

در فرصت مناسب ابراز علاقه کنید

برای این کار هر دو باید در آرامش و درخلوت باشید. بهتر است مشغول انجام کاری مشترک مانند نوشیدن قهوه، قدم زدن یا دیدنی فیلم باشید. فکر کنید که کجا و کی حال واحوال هر دوی شما خوب خواهد بود. سپس در زمان ومکان مناسب اقدام کنید.

تا ابد هم نمی توانید صبر کنید

هیچ وقت فرصت بی نقص را پیدا نخواهید کرد. پس بی خود از فرصت های پیش روی خود به بهانه رسیدن به فرصت بهتر نگذرید. اقدام در فرصتی که کم وبیش مناسب است، همیشه بهتر از صبرکردن برای موقعیت همه چیزتمامی است که هرگز از راه نمی رسد.

خیلی رمانتیکش نکنید

ممکن است قلب تان تندتند بزند، دست تان عرق کند، دل تان غنج برود و آدرنالین در رگ هایتان جاری شود. به نظر می رسد مسئله مهیبی باشد. هجوم احساسات در لحظه ای که می خواهید به کسی احساس تان را اعتراف کنید، فشار زیادی وارد می کند. پس آرام باشید، خیلی جدی نباشید و به خودتان اعتماد کنید.

هنگام ابراز علاقه خیلی داستان پردازی نکنید

داستان ها بخشی از زندگی و فرهنگ انسان ها هستند که ما با آن ها بزرگ شده ایم. به کمک داستان ها درک بهتری از زندگی پیدا می کنیم، آنچه را برای ما اهمیت دارد و نوع واکنش به آن ها را شناسایی می کنیم.

به انگیزه های خود توجه کنید

دلیل علاقه شما به فرد موردنظر چیست؟ به خاطر اینکه با دیدن او آتش به جان تان می افتد؟ به خاطر اینکه وجود او به وجود شما معنای بیشتری می بخشد؟ یا به خاطر اینکه او اعتباری د لنشین و لذت بخش به شما می دهد؟

بپذیرید که ابراز علاقه ساده نیست

ابراز علاقه به کسی که دوستش دارید کاری نیست که بدون هیچ زحمتی انجام شود. شما ریسک می کنید و رازتان را آشکار می کنید؛ برای ریسک کردن هم باید از ناحیه امن خود خارج بشوید.

پس نگذارید سختی و احساس بی دست وپایی مانع شما شود، این ها بخشی از فرایند است. شما احساس آسیب پذیری خواهید کرد و این اصلا احساس خوبی نیست اما گریزی هم از آن نیست. پس پیش بروید.

درباره چیزی صحبت کنید

شاید خیلی ساده و پیش پاافتاده به نظر برسد اما رابطه با درمیان گذاشتن و حرف های مشترک تقویت می شود، به ویژه در آغاز راه.

می توانید درباره خودتان صحبت کنید مثلا خاطره ای تعریف کنید یا از آرزوهایتان بگویید. صحبت درباره چیزهایی که به طرف مقابل مربوط می شود هم گزینه خوبی است، مثلا حرف زدن درباره کتاب، مکان یا آهنگ هایی که به گمان شما موردعلاقه اوست. همچنین می توانید حس خود را در برخی لحظه های خاص درمیان بگذارید.

نگران کلمه ها نباشید

حتما پیش آمده که بخواهید در موقعیت های خاص در بهترین وقت بهترین عبارت ها را پیدا کنید و به کار بگیرید. همان طور که بهترین زمان وجود ندارد، چیزی به نام بهترین کلمه یا بهترین جمله هم وجود ندارد. نیازی به جمله های فیلم های هالیوودی مثل تو منو کامل می کنی یا تو باعث می شی که بخوام آدم بهتری باشم ندارید! کافی ا ست به آنچه بر لبان شما می آید اعتماد کنید، با همه لکنت ها، لغزش ها و اشتباهات لپی آن.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 6 راه افزایش انگیزه در بی حوصلگی را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1139

به "چگونه به کسی که دوستش داریم، ابراز علاقه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه به کسی که دوستش داریم، ابراز علاقه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید