23 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد ثبت نام سامانه انتخاب محل امتحانات را قطعی کردند

به گزارش اردکان خبر، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد گفت: تا ظهر امروز 100 هزار دانشجو در مرحله ثبت نام سامانه انتخاب محل امتحانات این دانشگاه قرار دارند و بیش از 23 هزار دانشجو نیز ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

23 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد ثبت نام سامانه انتخاب محل امتحانات را قطعی کردند

مسعود همتی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرنگاران با بیان اینکه سامانه انتخاب محل امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارج نهادن به دانشجویان و حفظ سلامتی آنها و جلوگیری از تردد در شرایط فعلی از 18 خرداد فعال شده است، گفت: براساس این سامانه دانشجویانی که محل تحصیل آنها در دانشگاه آزاد اسلامی با شهر محل سکونت یکسان نیست، می توانند با ثبت نام در سامانه انتخاب محل امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://azmoon99.iau.ac.ir در شهر محل سکونت خود امتحان دهند.

وی با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از این سامانه خاطرنشان کرد: براساس بخشنامه اجرای طرح تعاون آزمون؛ مقرر شده شرایطی فراهم شود تا مراجعه دانشجویان به واحدهای دانشگاهی محل سکونت خود امکان پذیر شود. در این روش دانشجویان غیربومی مجبور به حضور در واحد دانشگاهی محل تحصیل خود نیستند و می توانند برای حضور در جلسات امتحانات، به واحد محل زندگی خود مراجعه کنند.

به گفته رئیس مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد تا ظهر امروز 100 هزار دانشجو در مرحله ثبت نام این سامانه قراردارند و بیش از 23 هزار دانشجو نیز ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

وی به دانشجویان دانشگاه آزاد تاکید کرد که هرچه زودتر نسبت به تکمیل و قطعی کردن ثبت نام خود در این سامانه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 117

به "23 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد ثبت نام سامانه انتخاب محل امتحانات را قطعی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "23 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد ثبت نام سامانه انتخاب محل امتحانات را قطعی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید