Google Map می تواند هرگونه تغییر جهت را به مسافران تاکسی هشدار دهد

به گزارش اردکان خبر، بر اساس گزارش های خبری، شرکت گوگل قصد دارد امکانی را در نقشه Google Map ایجاد نماید که به موجب آن در هنگام تغییر راستا تاکسی به اندازه 500 متر، به کاربران نرم افزار هشدار دهد.

Google Map می تواند هرگونه تغییر جهت را به مسافران تاکسی هشدار دهد

برنامه نویسان XDA روز دوشنبه متوجه شدند که شرکت گوگل در هند یک ویژگی تازه را بر روی نقشه هایش آزمایش می کند که بر اساس آن هر بار که 500 متر از راستا مورد نظر منحرف می شوید، یک پیام هشدارآمیز به تلفن همراه شما ارسال می کند. این بدان معنی است که هنگامی که از یک راستا منحرف می شوید، راستا تازه دوباره محاسبه نخواهد شد؛ همچنین به این معنی است که هر زمان که رانندگان تاکسی، اوبر یا Lyft شما را به جای رساندن مستقیم به مقصد، از راه های دیگری ببرند متوجه خواهید شد.

این امکان گوگل مپ برای توریست ها و افرادی که به مکانی تازه می فرایند بسیار مناسب است و به آنها کمک می کند چرا که برخی رانندگان تاکسی با سوءاستفاده از ناآشنایی مسافران، به جای راستا مستقیم از راه های دورتری می فرایند تا کرایه بیشتری دریافت کنند.

گوگل مپ هدف از افزودن هشدار تغییر راستا را جهت ایمنی بیشتر کاربران نام کرده زیرا کاربر را از وجود هر گونه مشکل یا آدم ربایی باخبر می کند. این گزینه هشدارآمیز در حال حاضر فقط در هند فعال شده است.

همچنین کاربر این سامانه در صورت دریافت هشدار می تواند با فشار یک دکمه، موقعیت جغرافیایی خود را برای یک فرد آشنا فرستاده و از او درخواست کمک نماید.

گوگل مپ از هفته پیش امکان ارسال اطلاعات در زمینه بلایای طبیعی را هم به ویژگی های خود افزوده است. همچنین در تابستان سال جاری وجود هر نوع بحران مخاطره آمیز در راستا را نشان داده و با راستا یابی مجدد، شما را از خطرات احتمالی دور نگه خواهد داشت.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 838

به "Google Map می تواند هرگونه تغییر جهت را به مسافران تاکسی هشدار دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Google Map می تواند هرگونه تغییر جهت را به مسافران تاکسی هشدار دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید