اتفاق شوکه کننده؛ مخالفت AFC با درخواست فدراسیون فوتبال، استقلال و پرسپولیس حذف می شوند؟

به گزارش اردکان خبر، با توجه به مخالفت AFC با درخواست فدراسیون فوتبال برای تمدید مهلت ارائه مدارک حرفه ای باشگاه ها، استقلال و پرسپولیس در خطر حذف قرار گرفتند.

اتفاق شوکه کننده؛ مخالفت AFC با درخواست فدراسیون فوتبال، استقلال و پرسپولیس حذف می شوند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با درخواست فدراسیون فوتبال ایران برای تمدید مهلت باشگاه ها جهت تکمیل مدارک خود و دریافت مجوز حرفه ای مخالفت کرد تا به این شکل استقلال و پرسپولیس در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا 2022 قرار بگیرند.

مهلت باشگاه ها برای ارائه مدارک شان 3 اکتبر 2021 (11 مهر ماه 1400) بود و پس از آن کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه برطرف کردن نواقص تا سرانجام اکتبر را داد، اما عملاً این زمان امروز (شنبه) به سرانجام رسیده، چراکه فدراسیون فوتبال فردا باید اسامی نهایی باشگاه هایی را که پیروز به دریافت مجوز حرفه ای شده اند، به AFC اعلام کند. به نظر می رسد مسائل عدیده در دو باشگاه پر طرفدار مرکز مانع از ارائه مدارک لازم برای دریافت مجوز حرفه ای برای فصل جاری شده است و با توجه به مخالف AFC با تمدید مهلت، شاید اتفاقی شوکه کننده در فوتبال ایران رقم بخورد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا فردا منتظر اعلام نهایی فدراسیون فوتبال است تا مشخص شود کدام باشگاه ها مشمول دریافت مجوز حرفه ای شده اند. با توجه به تمدید نشدن مهلت، به نظر می رسد استقلال و پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه ای، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل 2022 را کسب نکنند و به این ترتیب دو تیم دیگر از ایران در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگاران، باید دید در صورت تأیید حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا 2022 به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه ای، فدراسیون فوتبال چه تصمیمی برای تیم های جایگزین خواهد گرفت و کدام تیم ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده مجوز دریافت می کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 928

به "اتفاق شوکه کننده؛ مخالفت AFC با درخواست فدراسیون فوتبال، استقلال و پرسپولیس حذف می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق شوکه کننده؛ مخالفت AFC با درخواست فدراسیون فوتبال، استقلال و پرسپولیس حذف می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید