نوازی: فردا بازی سختی مقابل استقلال دوست&zwnjداشتنی داریم، باید فرصت لازم به فکری داده گردد

به گزارش اردکان خبر، مربی تیم فوتبال شهر خودرو به این نکته اذعان کرد که تیمش فردا بازی سختی مقابل استقلال دارد.

نوازی: فردا بازی سختی مقابل استقلال دوست&zwnjداشتنی داریم، باید فرصت لازم به فکری داده گردد

به گزارش خبرنگاران، محمد نوازی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال شهر خودرو مقابل استقلال گفت: بازی سختی پیش رو داریم. با استقلالی بازی داریم که در آسیا آوازه همه است، کلی هوادار دارد و دوست داشتنی است.

وی این مسابقه را مانند سایر ملاقاتها دانست و گفت: ما تیمی جوان و باانگیزه در اختیار داریم و می خواهیم در زمین خود با ارائه بازی خوب، سه امتیاز را بگیریم. از اسم استقلال تعیین است که تیم عظیمی است، مربی و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد و همواره مدعی قهرمانی است. آنها هم شرایط خود را دارند، اما ما هم از همین خانواده هستیم که در جامعه فوتبال حضور داریم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در ادامه اضافه نمود: این اولین تجربه رحمتی است که مقابل تیم سابقش مربیگری می نماید. برای همه استقلالی های عزیز و تیم خوب شهر خودروی خراسان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. امیدوارم بازی خیلی خوبی گردد و بتوانیم استفاده لازم را از این مسابقه داشته باشیم.

نوازی درباره مبتلایان این تیم به ویروس کرونا توضیح داد: نه، خدا را شکر به مورد مشکوکی برخورد نکردیم. شرایط روانی خوبی داریم و پس از شکست برابر پرسپولیس، سه امتیاز خیلی شیرینی مقابل ذوب آهن گرفتیم. خدا را شکر شرایط خوبی داریم و همه بازیکنان را در اختیار داریم. هیچ مصدوم و مسئله ای نداریم و منتظر سوت شروع مسابقه هستیم تا بازی خوبی ارائه کنیم.

نوازی راجع به حاشیه های پیرامون استقلال اعلام کرد: این موضوع در حیطه کاری من نیست، اما بسیاری از تیم ها در ابتدای فصل لیگ برتر دارای چنین مشکلاتی هستند. فکری جزو مربیان عظیم فوتبال ماست و باید فرصت لازم به او داده گردد. استقلال تیمی عظیم است و بازیکنان عظیمی دارد. طرفداران خوبی پشت تیم هستند، اما باید صبر و حوصله نمایند. چون استقلال از خانواده خودمان است این حرف را زدم؛ وگرنه نسبت به شهر خودرو و پیراهن آن متعهد هستم.

وی در ادامه یادآور شد: فوتبال حرفه ای است و مانند همه بازیکنانی که به عنوان مربی با تیم سابق خود روبه رو می شوند، باید برای آینده خودمان رزومه جمع کنیم. با این حال برای استقلال هم آرزوی موفقیت می کنیم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره شرایط بازیکنان تیمش اظهار داشت: همه بچه های ما اوکی هستند و هیچ مصدومی نداریم. ان شاءالله سه امتیاز این مسابقه را بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا هجمه های استقلالی ها علیه داوری روی عملکرد داوران مؤثر است یا خیر، گفت: خیر. توکل ما به خداست. کسی که سوت بازی را می زند، وظیفه و قانونی دارد و امیدوارم تیم را با آرامش راهنمایی کنیم تا حاشیه ای ایجاد نگردد. حتماً اتفاقات خوبی می افتد. تصمیمات داوری برای آنها سخت است. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و بازیکنان را سالم و با بازی خوب داشته باشیم.

نوازی درباره شرایط استادیوم ثامن الائمه و احتمال انتقال ملاقاتهای خانگی شهر خودرو به این استادیوم گفت: باشگاه باید در این باره پاسخ بدهد. استادیوم امام رضا (ع) یکی از وررزشگاه های خیلی شیک است که داخل شهر قرار گرفته است، اما حالا که مسابقات بدون تماشاگر برگزار می گردد، مسئله ای بابت شلوغی استادیوم نداریم و می توانیم از استادیومی که ساختیم، استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه استادیوم امام رضا (ع) حُسن خیلی خوبی برای شهر خودرو به شمار می رود، توضیح داد: از مسئولانی که این استادیوم را احداث کردند، تشکر می کنم. حیف است بازی در استادیوم امام رضا (ع) برگزار نگردد و ملاقاتها را در استادیومی خارج از شهر بیندازیم که مناسب هم نیست. چند جلسه در استادیوم ثامن تمرین کردیم و بازی محبت آمیز انجام دادیم، اما فکر نمی کنم از لحاظ کیفی به استادیوم امام رضا (ع) برسد. شرایط دو استادیوم قابل قیاس نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 435

به "نوازی: فردا بازی سختی مقابل استقلال دوست&zwnjداشتنی داریم، باید فرصت لازم به فکری داده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: فردا بازی سختی مقابل استقلال دوست&zwnjداشتنی داریم، باید فرصت لازم به فکری داده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید