اختصاص 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای سرمایه گذاری صنایع تبدیلی

به گزارش اردکان خبر، خبرنگاران/مازندران وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از طرح های کشاورزی مازندران از اختصاص 3 هزار میلیارد تومان اعتبار در خصوص سرمایه گذاری صنایع تبدیلی برای استان خبر داد.

اختصاص 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای سرمایه گذاری صنایع تبدیلی

سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی پس از بازدید مجتمع کشت و صنعت دشت ناز ساری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران قلب تپنده کشاورزی ایران است، اظهار کرد: مازندران قطب مهم امنیت غذایی کشور با ظرفیت های بی نظیر است.

وی با بیان اینکه مصوبات خوبی بر اساس ظرفیت های موجود برای احیا و رفع مسائل و مسائل پیش بینی شده است، شرح داد: بیش از 3 هزار میلیارد تومان در خصوص پروژه های مختلف از جمله آبیاری، زهکشی، علمی، پژوهشی در حوزه های مختلفی چون مرکبات، شالیزارها و همچنین آبخیزداری، ماهیان خاویاری، جنگل، مراتع و غیره را در این پروژه ها دیده شده است.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه مازندران در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیل زنجیره ارزش غذایی ضعف دارد، اظهار داشت: 3 هزار میلیارد تومان در خصوص سرمایه گذاری صنایع تبدیلی برای استان مازندران دیده شده است.

ساداتی نژاد در پایان از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی و فرآوری و توسعه فناوری نوین در حوزه کشاورزی دعوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1093

به "اختصاص 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای سرمایه گذاری صنایع تبدیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای سرمایه گذاری صنایع تبدیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید