امنیت و سلامت مردم خط قرمز پلیس است

به گزارش اردکان خبر، فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: امنیت و سلامت مردم خط قرمز پلیس است و در صورت مشاهده هرگونه تهدید علیه بهداشت عمومی، با قانون شکنان برخورد خواهیم کرد.

امنیت و سلامت مردم خط قرمز پلیس است

به گزارش خبرنگار از ؛ سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، فعالیت صنوف پر خطر شامل، قهوه خانه های سنتی، سالن های ورزشی و استخر ها ، آرایشگا های زنانه و مردانه، تالار ها و مکان های برگزاری مراسم و تجمعات، اغذیه فروشی ها، ساندویجی و فست فود و رستوران ها که صرفاً در تهیه غذا به صورت بیرون بر مجاز هستند، تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

او ادامه داد: امنیت و سلامت مردم ، خط قرمز پلیس است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تهدید علیه سلامت و بهداشت عمومی ، قاطعانه و برابر قانون با قانون شکنان برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان بیان نمود: در صورت مشاهده فعالیت صنوف پرخطر، ضمن پلمب آن مکان با متصدی و مسئول آن واحد صنفی به دلیل عدم توجه به قوانین و عدم رعایت موازین بهداشتی و تهدید سلامت عمومی جامعه قاطعانه و برابر قانون برخورد می شود.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 19

به "امنیت و سلامت مردم خط قرمز پلیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت و سلامت مردم خط قرمز پلیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید