در برنامه های شبانه لند آف لجندز چه میگذرد؟

به گزارش اردکان خبر، برنامه های شبانه لند آف لجندز که یکی از مجذوب کننده ترین برنامه های محبوب توریستی در آنتالیا است را می شناسید؟ دوست دارید در کنار خانواده و بچه هاتان تجربه متفاوت از یک تفرجگاه و شهربازی داشته باشید؟ آیا دلتان می خواهد کمی آدرنالین وجودتان را به هیجان بیندازد؟ خب یک نمایش شبانه شگفت انگیز و افسانه ای در انتظار شماست!

در برنامه های شبانه لند آف لجندز چه میگذرد؟

برنامه های شبانه لند آف لجندز

لند آف لجندز، دنیایی که در آن دوباره بچه بودن را تجربه می کنید. این مکان فقط یک پارک موضوعی ساده نیست، بلکه یک مرکز خرید بزرگ در فضای باز و به همراه هتل مجموعه با سبک معماری خیره نماینده اش، است. شب های این مجموعه به برنامه های شبانه لند آف لجندز مشهور است و هر شب شاهد یک جشن بزرگ و باشکوه خواهید بود. این فستیوال باشکوه شبیه کارناوال ریو بوده و شما با تحسین فراوان به تماشای آن خواهید نشست. خبرنگاران میخواهد شما را به این دنیای مهیج ببرد تا بیشتر با برنامه های شبانه لند آف لجندز آشنا شوید.

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا از خبرنگاران اینجا کلیک کنید.

لند آف لجندز کجاست؟

آنتالیا شهری با هتل های لوکس و بهترین خدمات و امکانات رفاهی، مراکز خرید و فروشگاه های متنوع از بهترین برندهای دنیا و رستوران های لاکچری می باشد که بسیار پرزرق وبرق هستند و با غذاهایی لذیذ، ساحل هایی شنی با آبی نیلگون مناسب برای تفریحات ساحلی و ورزش های آبی میزبان گردشگران می باشد.

سفر به این شهر به افرادی پیشنهاد می گردد که در جستجوی مقصدی مناسب برای کسب آرامش یا لذت بردن از تفریحات ساحلی و گردش در میان طبیعت هستند اما وجود مجموعه لند آف لجندز می تواند تجربه ای کاملا متفاوت از یک ریلکس کردن در ساحل شنی و حمام آفتاب باشد!

مجموعه لند آف لجندز در فاصله 27 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است. این مجموعه در شهر بلک آنتالیا واقع شده که تا مرکز شهر آنتالیا 36 کیلومتر مسافت دارد.

لند اف لجندز

Land of Legends مجموعه ای متشکل از یک هتل مجلل 5 ستاره، یک پارک آبی غول پیکر، یک پارک موضوعی بزرگ، یک مرکز خرید لوکس و تعداد زیادی وسایل تفریحی در شهربازی می باشد، در واقع این مجموعه یک نقطه توقف برای تفریح های خانوادگی است. پارک موضوعی این مجموعه که به دیزنی لند ترکیه معروف است، یکی از بزرگ ترین پارک های موضوعی دنیا است.

برنامه های شبانه لند آف لجندز یک تجربه منحصر به فرد برای مهمانان خود به ارمغان می آورد و به شما این امکان را می دهد تا هیجان های نو و متفاوتی در هر مرحله و بخش آن تجربه کنید. این سرزمین افسانه ای با داشتن انواع وسایل بازی و تفریح متنوع شما را تا ساعت ها سرگرم می نماید.

در لند آف لجندز همه چیز امکان پذیر است. در این مکان می توانید در کنار بچه ها خود تفریح های مختلفی تجربه کنید و طعم آدرنالین را با تک تک سلول های خود بچشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب کنید کدام قسمت از این سرزمین افسانه ای را برای تفریح و تجربه هیجان بیشتر ترجیح می دهید، سپس لحظات افسانه ای خود را بسازید.

در برنامه های شبانه لند آف لجندز چه می گذرد؟

همان طور که اشاره کردیم این مجموعه فقط یک شهربازی نیست. یک مرکز خرید بزرگ و مدرن هم در فضای باز خیره نماینده این مجموعه وجود دارد که اینجا می توانید از حدود 150 فروشگاه خرید کنید، یک شام عالی بخورید و یک جشن شبانه باشکوه را تماشا کنید. از جمله برنامه های شبانه لند آف لجندز، فستیوال آتش بازی، نمایش پایکوبینده ها، پایکوبی نور و آب، قایق های موزیکال و نمایش تئاتری خارق العاده در امتداد مرکز خرید لوکس است که با شگفتی های خود شما را جذب می نماید.

برنامه حرکت به لند آف لجندز در هتل ها

این پارک موضوعی از ساعت 10:00 تا 17:00 دروازه های خود را به روی بازتماشامایندگان خود باز می نماید. پس از بسته شدن ورودی پارک موضوعی، نمایش های شبانه شگفت انگیز Land of Legends آغاز می گردد. تعداد بسیاری از هتل ها این امکان را برای شما فراهم می نمایند که با رزرو تور این مجموعه، یک شب خاطره انگیز به سرزمین افسانه ها داشته باشید و از تماشا برنامه های شبانه لند آف لجندز لذت ببرید.

پس یادتان باشد اگر این تور را از سوی هتل خود رزرو کردید، حتما سر ساعت مشخص شده حاضر باشید!

برنامه حرکت به سوی لند آف لجندز

قبل از هر چیز باید به شما بگوییم که برای تجربه آدرنالین خالص در این مجموعه باید حواستان به شرایط آب وهوا هم باشد. برای داشتن یک خاطره به یاد ماندنی باید در شرایط آب وهوایی مناسب به آنجا بروید. اما اگر به علت تغییرات آب وهوایی برنامه تور شما به این دنیای افسانه ای لغو شد، تاریخ دیگری یا بازپرداخت کامل به شما پیشنهاد خواهند داد.

  1. 19:00 الی 19:30 تحویل و ترانسفر از هتل
  2. 20:30 ورود به سرزمین افسانه ها
  3. 22:30 پایان فعالیت و بازگشت به هتل

جزئیات حرکت از هتل

هنگام رزرو این تورها، تاییدیه در زمان رزرو دریافت خواهید کرد. برنامه های شبانه لند آف لجندز برای بیشتر مسافران مناسب است و می توانند در آن شرکت نمایند. حدبیشتر تعداد این تورها، تا 46 مسافر خواهد بود.

حرکت مستقیم با ارائه خدمات حمل ونقل هتل، مسافران را از هتل تا سرزمین افسانه ای برده و پس از پایان بازدید، سر ساعت شما را به هتل بازمی گردانند. (البته قبل از رزرو هتل خود، حتما چک کنید تا ببینید آیا هتل شما این امکانات و خدمات را ارائه می دهد یا نه.)

دسترسی های لند آف لجندز

مجموعه افسانه ها می تواند برای بیشتر بازتماشامایندگان مشتاق مناسب باشد. این مجموعه از نظر امکانات و خدمات و مسیرهای دسترسی، می تواند پذیرای گردشگرانی که نوزاد و کودک خردسال همراه خود دارند و یا از نظر سلامت جسمی محدودیت هایی دارند، باشد. بعضی از این امکانات عبارت اند از:

  1. دسترسی به ویلچر
  2. کالسکه کودک
  3. ورود حیوانات خانگی مجاز است و سرویس هایی برای آن ها در نظر گرفته شده است.
  4. نزدیکی مجموعه به حمل ونقل عمومی
  5. وجود صندلی های نوزاد در پارک
  6. قابل دسترس بودن حمل ونقل با ویلچر
  7. سطوح و مکان های مناسب برای حرکت با ویلچر

شرایط لغو تور برنامه شبانه لند آف لجندز

اگر به هر علتی مجبور به کنسل کردن این تور شدید، در صورتی که تمایل دارید وجه پرداختی خود را به صورت کامل پس بگیرید، این نکات را حتما به خاطر داشته باشید.

  1. برای بازپرداخت کامل، باید حداقل 24 ساعت قبل از تاریخ آغاز تور سرزمین افسانه ها را کنسل کنید.
  2. اگر کمتر از 24 ساعت قبل از آغاز برنامه تور خود، آن را کنسل کنید، مبلغی که پرداخت نموده اید بازپرداخت نمی گردد.
  3. هرگونه تغییری که کمتر از 24 ساعت قبل از زمان آغاز برنامه ایجاد گردد، پذیرفته نخواهد شد.
  4. زمان های قطع بر اساس زمان محلی تجربه است. (زمان کنسل کردن بر اساس زمان محلی لجندز است)
  5. اگر تور شما به علت شرایط آب وهوای نامناسب لغو گردد، تاریخ دیگری یا بازپرداخت کامل به شما پیشنهاد می گردد.

تفریحات و تفریح در برنامه های شبانه لند آف لجندز

  1. پارک آبی لند آف لجندز
  • تفریحات و بازی های این پارک شامل:

  1. رودخانه وحشی و رافتینگ
  2. دره امواج
  3. سرسره های شیرجه ای
  4. سرسره های چرخشی
  5. سرسره های تونلی
  6. سرسره های 2 یا 3 نفره
  7. برج آبشارها
  8. چاله فضایی
  9. قیف جادویی
  10. سقوط آزاد
  11. آکواریوم آب شور
  12. موج سواری
  13. سینما 5 بعدی
  14. ترن هوایی
  15. شو دلفین ها
  16. غواصی
  1. شهربازی در برنامه های شبانه لند آف لجندز

بازی های مهیج طراحی شده در بخش شهربازی این مجموعه هم برای تمامی سنین، تفریح های مختلفی دارد. بخشی از بازی های این شهربازی عبارت اند از:

  1. جنگجویان آسمان
  2. ترن هوایی خانوادگی
  3. رالی بالن ها
  4. قالیچه پرنده
  5. تاب پرنده
  6. پیاده روی در آسمان
  7. پارک ماجراجویی
  1. سیرک چاپیتو

سیرک بین المللی چاپیتو، یکی از برنامه های شبانه لند آف لجندز، متشکل از چندین گروه بین المللی می باشد که به طور معمول در سه پرده هیجان انگیز به اجرای برنامه می پردازند.

  1. کارتینگ در برنامه های شبانه لند آف لجندز

وجود پیست و جاده های کاملاً حرفه ای و استاندارد، با بهره گیری از نوترین ماشین ها، فضایی هیجان انگیز برای علاقه مندان به کارتینگ فراهم نموده است.

  1. مرکز خرید لند آف لجندز

زیباترین بخش مجموعه لند آف لجندز از نظر معماری مربوط به قسمت مرکز خرید لند آف لجندز است. معماری و سبک این بخش از مجموعه، با الهام از شهر ونیز، حس و حالی متفاوتی را برایتان به ارمغان می آورد. معماری این مرکز خرید به این صورت است که رودخانه ای میان خیابان سنگ فرش شده ابتدای آن را به پایان اتصال می نماید و قایق های کلاسیکی در آن برای رفت وآمد وجود دارند. در این محیط لوکس و مدرن، تمام برندهای مشهور دنیا حضور دارند. اما تفریح این مرکز خرید فقط به همین ختم نمی گردد؛ یکی از برنامه های شبانه و مهیج لند آف لجندز، محل اجرا بزرگی که برای برگزاری کنسرت ها واقع شده است، می باشد که هر ساله میزبان خواننده های بین المللی از سرتاسر دنیا است.

نتیجه گیری

خبرنگاران شما را به دل مجموعه برنامه های لند آف لجندز برد و شما را با دیزنی لند ترکیه آشنا کرد. این مجموعه بزرگ و بی نظیر، با داشتن یک پارک آبی بزرگ، شهربازی مهیج و یک مرکز خرید بزرگ که هرساله کنسرت های باشکوهی برگزار می نماید، یکی از بزرگترین مجموعه های تفریحی در ترکیه است. هرچند هتل های اطراف شهر آنتالیا برنامه تور برای تماشای این مجموعه در نظر دارند، اما می توانید از هتل مجموعه لند آف لجندز که با معماری خاص و متفاوتی ساخته شده است در کنار خانواده تان تجربه ای لذت بخش و متفاوت برای خود رقم بزنید.

سوالات متداول

1. برنامه های شبانه لند آف لجندز از چه ساعتی آغاز می گردد؟

آغاز برنامه های این مجموعه از ساعت 7:15 شب می باشد.

2.هزینه ورودی به برنامه های شبانه لند آف لجندز چقدر است؟

قیمت ورودی این مجموعه می تواند با توجه به رده سنی متفاوت باشد، اما قیمت آن از 19 دلار آغاز می گردد.

3. این تور، به جز تماشای برنامه های شبانه مجموعه، شامل چه تماشای های دیگری می گردد؟

در این طور علاوه بر تماشای برنامه های متنوع آن می توانید از پارک موضوعی مجموعه و تفریح های آن، کارتینگ و شهربازی آن تماشا کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1375

به "در برنامه های شبانه لند آف لجندز چه میگذرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در برنامه های شبانه لند آف لجندز چه میگذرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید