اکران این فیلم دلهره آور ایرانی در آمازون

به گزارش اردکان خبر، فیلم سینمایی زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری، همزمان با اکران آنلاین در پلتفرم های داخلی در پلتفرم آمازون نیز برای مخاطبان جهانی در دسترس قرار گرفته است.

اکران این فیلم دلهره آور ایرانی در آمازون

به گزارش خبرنگاران، فیلم سینمایی زالاوا به تهیه کنندگی سمیرا و روح الله برادری، برنده سه سیمرغ و کاندیدای ده سیمرغ بلورین در جشنواره فجر سی ونهم؛ از 22 تیر در پلتفرم های فیلیمو و نماوا اکران آنلاین شده است.

حق پخش انحصاری زالاوا در آمریکا و کانادا به وسیله کورینث فیلمز (Corinth Films) خریداری شده و شرکت آمازون امتیاز این فیلم را برای نمایش در پلتفرم پرایم ویدیو خریداری نموده است. حق پخش جهانی فیلم سینمایی زالاوا که برنده دوجایزه فیپرشی و جایزه بزرگ هفته منتقدین ونیز نیز شده است، به وسیله کمپانی LevelK دانمارک در فستیوال فیلم ونیز 2021 خریداری شد.

این فیلم علاوه بر بیش از پنجاه حضور جهانی در فستیوال هایی معتبر تورنتو، روتردام، کارلووی واری، گوتنبرگ، سیتگس؛ سال گذشته در کشورهای سوئد، استونی، فنلاند و نروژ به وسیله کمپانی اج اینترتینمنت (Eg Entertainment)، هلند، بلژیک و لوکزامبورگ به وسیله کمپانی رماین این لایت (Remain in Light) و در اندونزی به وسیله پی تی فالکن (PT.Falkon) اکران شده و در امسال در چهارده کشور دیگر اکران خواهد شد.

زالاوا تلفیقی از ژانرهای درام دلهره آور و رازآمیز است. این فیلم سینمایی با بازی نوید پورفرج، پوریا رحیمی سام و هدی زین العابدین، ماجراهای مشکوکی در ارتباط با آمدن جن به روستای زالاوا را به تصویر می کشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 تیر 1402 بروزرسانی: 26 تیر 1402 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1325

به "اکران این فیلم دلهره آور ایرانی در آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران این فیلم دلهره آور ایرانی در آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید