این ویدیو می تواند نزدیک ترین نگاه ما به آیفون 15 باشد!، فیلم

به گزارش اردکان خبر، زومیت نوشت: مدل های ساختگی آیفون 15 و 15 پرو، ظاهر احتمالی آن را براساس شایعاتی که درمورد این گوشی ها منتشر شده است، نشان می دهند.

این ویدیو می تواند نزدیک ترین نگاه ما به آیفون 15 باشد!، فیلم

اپل اواخر امسال آیفون 15 و آیفون 15 پرو را معرفی خواهد نمود. این گوشی ها از نظر طراحی تفاوت چندانی با سری آیفون 14 نخواهند داشت و اگرچه هنوز چند ماه تا مراسم رونمایی این محصولات به جای مانده، اما شایعات مختلف تغییرات احتمالی پرچم داران 2023 اپل را به ما نشان می دهند. اکنون مدل های ساختگی تازه از آیفون 15 و آیفون 15 پرو در اینترنت منتشر شده که طراحی و ابعاد این محصولات را به نمایش می گذارد.

ویدیوی مدل های ساختگی آیفون 15 را مک رومرز به اشتراک گذاشته است. این مدل ها براساس شایعات و گزارش های قبلی طراحی شده اند و تغییرات موردانتظار برای نسل بعدی آیفون را نشان می دهند. ابتدا گفته شد سری آیفون 15 از دکمه های حالت جامد و دکمه اضافه اکشن بهره خواهند برد اما مدتی بعد آگاه شدیم این ویژگی ها برای آیفون 16 در نظر گرفته شده اند.

با توجه به واحدهای ساختگی آیفون 15 و آیفون 15 پرو، ظاهر این دو دستگاه از نظر چیدمان دوربین، شاسی و ابعاد شباهت بسیار زیادی به سری کنونی آیفون 14 دارد و اساساً به سختی می توان تغییرات طراحی بین این دو مدل را تشخیص داد. البته به نظر می رسد قاب پشتی آیفون 15 از گوشه های نسبتاً خمیده تر بهره خواهد برد تا در دست گرفتن آن برای مدت طولانی، آسان تر باشد.

انتظار می رود مدل های استاندارد آیفون 15 با قابلیت داینامیک آیلند عرضه شوند اما ویژگی نمایشگر همواره روشن (Always on Display) فقط در مدل های پرو این گوشی ها ارائه خواهد شد. اپل بعلاوه درحال توسعه ویژگی های تازه برای نمایشگر همواره روشن است که با انتشار iOS 17 دردسترس کاربران قرار خواهند گرفت. علاوه براین مدل های ساختگی آیفون 15 درگاه USB-C را در لبه پایینی این گوشی ها نشان می دهند.

آیفون 15 پرو با دکمه اکشن تازه شبیه اپل واچ عرضه خواهد شد که می توان آن را برای انجام کارهای مختلف مثل باز کردن سریع دوربین و غیره تنظیم کرد. علاوه براین اپل میخواهد به وسیله این دکمه، ویژگی های تازهی برای افراد دارای ناتوانی جسمی ارائه دهد اما محتمل است دکمه Mute که همواره یکی از ویژگی های آیفون بوده، در نسل بعدی این گوشی حذف گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 خرداد 1402 بروزرسانی: 7 خرداد 1402 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1303

به "این ویدیو می تواند نزدیک ترین نگاه ما به آیفون 15 باشد!، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ویدیو می تواند نزدیک ترین نگاه ما به آیفون 15 باشد!، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید