تصاویر قاب های محافظ سری آیفون 14 اپل فاش شد

به گزارش اردکان خبر، همانطور که احتمالاً در جریان خبرهای سری آیفون 14 هستید، تا زمان رونمایی از این سری تازه فاصله چندانی باقی نمانده و طبق شایعات اپل میخواهد سری تازه آیفون 14 و دیگر محصولات تازه اپل نظیر اپل واچ سری 8 و آیپدهای تازه را به احتمال زیاد در 16 شهریور ماه به کاربران معرفی کند. با آغاز فراوری انبوه این سری تازه گوشی های پرچم دار اپل، خبرهای بیشتری نیز در این مورد مطرح می گردد. به همین دلیل، تصاویر قاب های محافظ سری آیفون 14 اپل در بعضی از شبکه های اجتماعی فاش شده که احتمالاً همراه با این سری در مراسم آینده اپل از آن ها رونمایی خواهد شد.

تصاویر قاب های محافظ سری آیفون 14 اپل فاش شد

کاربری به نام Majin Bu در توییتر تصاویری از قاب های سری تازه گوشی های پرچم دار اپل را به اشتراک گذاشته که می تواند طراحی کلی این گوشی های هوشمند تازه را به ما نشان دهد. Bu هشت قاب سیلیکونی مختلف را نشان می دهد، اگرچه در ادامه می گوید که مطمئن نیست این ها، رنگ های رسمی سری آیفون 14 خواهند بود یا نه، اما به احتمال بسیار زیاد قاب های رسمی این سری تازه با رنگ های زرد، قرمز، آبی، ارغوانی، سبز، صورتی، سرمه ای و مشکی به کاربران معرفی خواهد شد.

باید اشاره کنیم که این کاربر توییتر در شرایط فعلی و به علت یک سری محدودیت ها نمی توانست قاب های چرمی و رنگ هایی را که اپل برای آن ها استفاده نموده را به اشتراک بگذارد. بعلاوه پیش تر بعضی از تصاویر ماکت های سری آیفون 14 در فضای مجازی منتشر شد و این فرصت را به تولیدنمایندگان داد تا قاب های محافظ مد نظر غول فناوری آمریکایی را بسازند.

حدود یک هفته پیش ، افشاگری به نام Jioriku در توییتر به جزئیاتی در خصوص رنگ ها و قابلیت تازه نمایشگر همواره روشن برای مدل های پرو سری آیفون 14 اشاره نمود. او پارسال نیز پیش بینی نموده بود که کاربران در iOS 15.4 قادر خواهند در صورت پوشیدن ماسک هم به یاری فیس آیدی قفل گوشی خود را باز نمایند. این افشاگر اطلاعاتی در خصوص رنگ های این سری در اختیار ما قرار داد که طبق آن، گوشی آیفون 14 با رنگ های سبز، ارغوانی، آبی، سیاه، سفید و قرمز در اختیار کاربران قرار می گیرد. به گفته او رنگ ارغوانی جایگزین رنگ صورتی این گوشی هوشمند شده است. اما گوشی آیفون 14 پرو با رنگ های سبز، ارغوانی، نقره ای، طلایی و گرافیتی روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد شد. ظاهراً در این مدل نیز رنگ ارغوانی جایگزین رنگ آبی خواهد شد.

شایعات سری آیفون 14

طبق تصاویر قاب های منتشر شده اپل، انتظار می رود آیفون 14 و 14 پرو دارای صفحه نمایش هایی با میزان مشابه (6.1 اینچ) باشند و مدل های بزرگ تر آیفون 14 و 14 پرو مکس باید نمایشگر 6.7 اینچی داشته باشند. در خصوص مدل های پروی آیفون 14 باید بگوییم که این گوشی ها لبه های متقارنی دارند و بعلاوه یک اسپیکر مکالمه در قاب بالایی، دکمه های کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ گوشی و دکمه پاور در سمت راست این گوشی هوشمند دیده می گردد. به نظر می رسد که نمایشگر این گوشی ها نسبت به نسل قبلی کمی بلندتر است و باید به افزایش 5 تا 10 درصدی ارتفاع آن نیز اشاره کنیم.

مدل های پرو طبق شایعات، بیش ترین تغییرات را در قاب پشتی خود شاهد هستند و سیستم دوربین این مدل ها برآمدگی نسبتاً زیادی دارد. میزان سنسور این گوشی ها نسبت به قبل افزایش یافته و یک دوربین 48 مگاپیکسلی جایگزین دوربین 12 مگاپیکسلی خواهد شد. شنیده می گردد که میزان سنسور دوربین این گوشی بیش از 57 درصد بزرگ تر از سنسور قبلی است.

طبق رندرهایی که در ماه فوریه منتشر شد، برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو مکس 4.17 میلی متر ضخامت خواهد داشت که نسبت به آیفون 13 پرو مکس 3.60 میلی متر بیشتر است. بعلاوه انتظار می رود میزان برآمدگی دوربین در هر جهت حدود 5 درصد افزایش یابد و از عرض فعلی 35.01 میلی متر به 36.73 میلی متر و ارتفاع 36.24 میلی متر به 38.21 میلی متر برسد.

در نهایت باید به قیمت این سری تازه اشاره کنیم؛ جایی که اپل میخواهد گوشی آیفون 14 را با همان قیمت نسل قبلی یعنی 799 دلار در اختیار کاربران قرار دهد و کاربران باید 1099 دلار برای آیفون 14 پرو و 1199 دلار برای آیفون 14 پرو مکس بپردازند.

منبع: 9To5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مرداد 1401 بروزرسانی: 28 مرداد 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1176

به "تصاویر قاب های محافظ سری آیفون 14 اپل فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر قاب های محافظ سری آیفون 14 اپل فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید