ببینید: لحظه هیجان انگیز آبفشان در ساحل چابهار، ویدیو

به گزارش اردکان خبر، چابهار در استان سیستان و بلوچستان مقصدی است پر از زیبایی های حیرت آور و یکی از جاذبه های منحصر به فرد آن آبفشان های صخره ای است.

ببینید: لحظه هیجان انگیز آبفشان در ساحل چابهار، ویدیو

خبرنگاران: چابهار مقصدی است پر از زیبایی های حیرت آور و یکی از جاذبه های منحصر به فرد آن آبفشان های صخره ای است. هنگام برخورد موج های خروشان دریا به صخره های ساحلی چابهار، آب به کانال های زیر صخره ای منتقل شده و از دل صخره ها به صورت آبفشان خارج می شود و چشم انداز ای هیجان انگیز خلق می شود. جالب اینجاست که ارتفاع آبفشان های چابهار گاهی به بیش از 10 متر می رسد.

آبفشان های صخره ای چابهار از زیباترین سواحل چابهار و یکی از جاهای دیدنی چابهار در ساحل دریا بزرگ واقع شده است، ساحل موج فشان چابهار یکی از خاص ترین منطقه ها طبیعی ایران در جنوب کشور محسوب می شود که تماشای پرتاب آب ها در برترین لوکیشن عکاسی چابهار برای گردشگران جذابیت ویژه ای دارد.

آب و هوای این منطقه به گونه ایست که تابستان هایی خنک تر از تهران دارد. یکی از زیباترین و منحصر به فردترین جاذبه هایی که می توانید در چابهار به تماشای آن بنشینید و از آن لذت ببرید آبفشان های صخره ای چابهار می باشد. هنگام برخورد موج های خروشان دریا به صخره های ساحلی چابهار، آب به وسیله کانال های زیر صخره ای منتقل شده و از دل صخره ها به صورت آبفشان خارج می شود و چشم انداز فوق العاده زیبایی بوجود می آورد.

نکته جالب درباره آبفشان ها این است که ارتفاع آنها بالغ بر 10 متر می باشد. تماشای صعود 10 متری آب از دل صخره ها می تواند یکی از هیجان انگیزترین تجربه هایتان در بازدید از طبیعت باشد که هیچ گاه آن را فراموش نخواهید کرد. آبفشان های چابهار از جمله پدیده های کم نظیر دنیا به شمار می آید که گونه های مشابه آن در آمریکا، سیبری و ایسلند دیده شده است.

از دیگر جاذبه های طبیعی چابهار می توان به خلیج چابهار، صخره های با شکوه در کناره های دریای عمان، اسکله های متعدد، تالاب لیپار، درخت عظیمی به نام انجیر معابد، جنگل های حرا و کوه های مینیاتوری چابهار نام برد. برای دسترسی به آبفشان های صخره ای می بایست به استان سیستان و بلوچستان، ساحل صخره ای چابهار سفر نمایید

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 آذر 1402 بروزرسانی: 27 آذر 1402 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1357

به "ببینید: لحظه هیجان انگیز آبفشان در ساحل چابهار، ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید: لحظه هیجان انگیز آبفشان در ساحل چابهار، ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید