تفسیر دیدن مورچه در خواب و رویا

به گزارش اردکان خبر، تعبیر خواب مورچه اشاره به انسان های ضعیف و کوته فکر دارد که باعث زیان فرد بیننده خواب می شود. از دیدگاه تعبیرگران غربی دیدن مورچه در خواب بیانگر نارضایتی و ناراحتی فرد بیننده خواب از زندگی روزانه اش است. شما تصور می کنید که فراموش شده اید.

تفسیر دیدن مورچه در خواب و رویا
خبرنگاران | سرویس سرگرمی -دیدن مورچه در رویا به گفته کتاب فرهنگ تفسیر رویا نشانه آزردگی های کوچک و اضطرابات ناچیز است.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

کارل گوستاو یونگ از دو جنبه دیدن مورچه در خواب را تفسیر می کند.

جنبه منفی

بنابه تفسیر او دیدن مورچه در خواب بیان کننده نارضایتی و ناراحتی شما از زندگی روزانه تان است. تصورید می کنید که توسط دیگران فراموش شده و در اصل برای آن ها دیگر اهمیتی ندارید. اذیت شدن با مسائل ریز و پیش پا افتاده می توانند خود را به صورت مورچه در خواب نشان دهند. این گونه رویاها استعاره ای از حس بی قراری و کم صبری شماست.

جنبه مثبت

از منظری دیگر مورچه ها نماد کوشش مضاعف و سخت کوشی هستند. همکاری بینظیر آن ها در ساخت لانه می تواند تفسیر رویا را به سمت پیشرفت و موفقیت کاری سوی ببرد. ساختار منظم مورچه ها در زندگیشان، گویای نظم و ترتیب در زندگی بیداری شماست.

تعبیر خواب مورچه چیست؟

دیدن حشراتی مانند مورچه، ملخ و آفات در خواب تفاسیری به مانند یکدیگر دارند. به طور کلی معبرین حشرات را به انسانی کوچک و ضعیف تعبیر نموده اند که از نظر اخلاق و رفتار پست و کوته بین هستند. مطیعی تهرانی به طور خاص در خصوص دیدن مورچه در خواب می گوید:

مورچه و موریانه نیز از حشرات مزاحم و زیانکار هستند و تعبیری در حدود ملخ دارند. روی هم رفته دیدن آن ها هم در خواب خوب نیست و زیان است و آسیب و گزند و شاید آفت و بلا و مصیبت البته اگر تعدادشان فراوان باشد.

معبرین غربی در خصوص دیدن مورچه در خواب چه می گویند؟

برایت مى گوید: اگر خواب ببینید که مورچه اى شما را گاز مى گیرد، نشانه ى آن است که باید کوشش بیشترى در انجام کارهاى خود داشته باشید. کشتن مورچه در خواب، نشانه ى بدشانسى است.

لوک اویتنهاو می گوید:

  • مورچه: کار سود آور
  • خراب کردن لانه مورچه: نابود کردن خوشبختی بدست خود
  • مورچه ای شما را گاز بگیرد: ناراحتی

آنلی بیتون می گوید: دیدن مورچه در خواب، نشانه آن است که باید در طی روز بعد، به انتظار آزار و اذیت های جزئی باشد. مثل هجوم اضطراب های کوچک و ناخوشنودی درباره زندگی.

منابع:

تعبیرستان

کتاب بانک جامع تعبیر خواب

خواب و رویا

منبع: setare.com
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 444

به "تفسیر دیدن مورچه در خواب و رویا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفسیر دیدن مورچه در خواب و رویا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید