توصیه هایی برای انرژی دادن به خانه در سال جدید

به گزارش اردکان خبر، با آغاز سال جدید شاید دوست داشته باشید تغییراتی در خود و سبک زندگی خود ایجاد کنید اما تغییرات منزل چطور؟ وقت آن رسیده است که فضای داخل خانه را تازه و پر انرژی نگه دارید و این کار را می توانید بدون هزینه زیاد و با یاری فنگ شویی انجام دهید.

توصیه هایی برای انرژی دادن به خانه در سال جدید

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

با یاری فنگ شویی می توان ثروت، سلامت و آرامش ذهن را به خانه ها آورد و خیلی ها به آن اعتقاد پیدا نموده اند.

فنگ شویی یک علم و هنر سنتی است که بیشتر از 2000 سال گذشته بوجود آمده است و یاری می نماید در هر فضایی با یاری انرژی طبیعی انرژی و آرامش را احساس کنیم. فنگ شویی همان احساس آرامشی است که به محض ورود به باغ یا نشستن کنار جوی آب احساس می کنید. در این مطلب یاد می گیریم که انرژی و آرامش را با یاری فنگ شویی به خانه های خود بیاوریم.

از ورودی آغاز کنید

قسمت ورودی خانه باید جذاب باشد. جایگاه های گهواره ای برای قسمت ورود عالی هستند. باید این قسمت از خانه را کاملا تمیز نگه دارید و از گیاهان با گل های سفید مخصوصا در کنار درب ورودی بهره ببرید.

باغچه حیاط را کنترل کنید

گیاهان مورد علاقه تان را انتخاب کنید اما باید مطمئن شوید که این گیاهان با اندازه خانه شما تناسب داشته باشند. بعضی از گیاهان بعد از رشد بسیار بلند یا پهن می شوند و بعضی از درختان هم شاخه های تیغ دار و بلند دارند آن ها را هرس کنید و اجازه ندهید قسمت ورودی خانه را ببندند.

راهروی ورودی خانه را مرتب کنید

برای منظم و تمیز نگه داشتن قسمت راهروی ورودی خانه وقت بگذارید. اگر ورودی خانه را با وسایل غیرضروری شلوغ کنید هم خودتان و هم میهمانان احساس نا آرامی خواهید کرد.

در اتاق خواب آرامش ایجاد کنید

سبک تک رنگ در تناژ خاکستری در هر فضایی آرامش برقرار می نماید. اتاق خواب نباید کنتراست رنگ داشته باشد زیرا به نظر به هم ریخته می آید. علاوه بر تضاد رنگ ها وسایل الکترونیکی مثل موبایل و لپ تاپ با خود به اتاق خواب نبرید.

رنگ ها را با درایت انتخاب کنید

برای هر اتاق باید رنگ مناسب آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای آشپزخانه باید رنگ هایی را انتخاب کنید که با رنگ میوه ها تناسب داشته باشند. برای اتاق خواب رنگ های خنثی و با استفاده از رنگ های متضاد انرژی را به اتاق کار بیاورید.

منبع: بدونیم
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 246

به "توصیه هایی برای انرژی دادن به خانه در سال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه هایی برای انرژی دادن به خانه در سال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید