جشنواره انیمیشن انسی ترکیبی برگزار می گردد، یک رویداد هیبریدی

به گزارش اردکان خبر، خبرگزاری خبرنگاران- فستیوال انسی 2021 به صورت ترکیبی از نمایش حضوری و آنلاین، انیمیشن را به سینماها بازمی گرداند.

جشنواره انیمیشن انسی ترکیبی برگزار می گردد، یک رویداد هیبریدی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ورایتی، از دهه شصت میلادی تا به حال انیماتورهای سراسر دنیا در شهر انسی در منطقه آلپ فرانسه گرد هم می آیند تا فیلم های انیمیشن را گرامی بدارند. فستیوال بین المللی فیلم انیمیشن انسی در ابتدا یک رخداد دو سالانه بود که از سال 1998 هر سال برگزار می گردد. سال گذشته پاندمی باعث شد فستیوال برای نخستین بار آنلاین برگزار گردد.

حالا که نزدیک به زمان برگزاری شصتمین دوره انسی می شویم، مسئولان فستیوال تصمیم گرفته اند مجموعه ای کامل از فیلم های رقابتی، آثار در حال پیشرفت و محتوای تلویزیونی منتخب سال جاری را بین روزهای سیزدهم تا نوزدهم ژوئن (23 تا 29 خرداد) به نمایش بگذارند.

با توجه به اینکه محدودیت های سفر هنوز هم باعث می گردد فستیوال نتواند با ظرفیت کامل برگزار گردد، مارسل جین مدیر هنری آن گفته انسی سال جاری به صورت هیبریدی برگزار خواهد شد و بعضی از آثار فقط مخصوص شرکت کنندگان محدود حضوری و نمایش بقیه فیلم ها آنلاین خواهد بود.

وی گفت: وقتی از نوامبر آغاز به کار جدی برای فستیوال سال جاری کردیم ایده فستیوال ترکیبی را در سر داشتیم. خیلی ها گفتند این ایده بیش از حد خوش بینانه است اما ما به آن باور داشتیم. تا فوریه معین شده بود که سخت می توان در محل برگزاری افرادی را از سراسر دنیا گرد آورد اما خیلی مطمئن بودیم که فستیوال روهای فرانسوی و اروپایی می توانند بیایند.

بخش رقابتی فیلم ها مجموعه ای از نخستین نمایش ها را با برنده جوایز دیگر فستیوال ها از جمله Flee جوناس پوهر رسموسن را که در ساندنس برنده شد با فیلم های اوریجینال خود فستیوال از جمله پوپل اهل چیمنی تاون ساخته یوسوکه هیروتا از ژاپن و فیلم پرفروش چینی ژیانگ زیا: افسانه خداسازی به کارگردانی وی لی و تنگ چنگ ترکیب می نماید.

بخش رقابتی تلویزیون هم شامل سریال های آمریکایی انیمینیکس و برطرف طلسم شده و بعلاوه سریال هایی از لهستان، فرانسه، روسیه، سنگاپور و ژاپن می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 768

به "جشنواره انیمیشن انسی ترکیبی برگزار می گردد، یک رویداد هیبریدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره انیمیشن انسی ترکیبی برگزار می گردد، یک رویداد هیبریدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید