حالِ عزت الله مهرآوران وخیم شد

به گزارش اردکان خبر، چند روزی بود خبرهای خوبی از بیمارستان آتیه می رسید؛ ابتدا بحث خروجِ عزت الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از خواب مصنوعی مطرح شد. سپس هژیر فرزندش خبرهای خوبی از شرایط رو به بهبود پدرش داد اما امروز گویا شرایط عمومی این بازیگر پیشکسوت به هم ریخته و با اینکه داروهای بیهوشی را قطع نموده اند هنوز هوشیار نشده است.

حالِ عزت الله مهرآوران وخیم شد

مهرآوران در جریانِ ساخت سریال ساخت ایران3 دچار این بیماری شد و به تشخیص پزشکان و جلوگیری از استرسِ بیماری به خواب مصنوعی رفت. گفته می گردد فرایند فعالیت ویروس کاملاً متوقف شده اما یک مقداری از نظر معده و قلب، دچار مشکل شده، اما در عینِ حال پزشکان به سلامتی او امیدوارند.

تا جائیکه نیک نام حسینی پور چند روز قبل خاطرنشان کرد که شرایط همین طور پیش برود و بتوانند بحث خوراک او را کنترل نمایند و واکنشی که معده به غذا نشان می دهد شلنگی که در داخل نای او قرار داده اند را خارج می نمایند تا به حالت عادی تنفس کند. امیدوارم روز به روز حال ایشان بهتر گردد و خبرهای خوبی را از ترخیص و سلامتی کاملِ ایشان اعلام کنیم.

اما شرایط امروز خانواده عزت الله مهرآوران را نگران تر از روزهای قبل نموده است. هژیر مهرآوران به خبرنگار تسنیم می گوید: امروز که به بیمارستان رفتم خیلی امیدوارم نکردند و گفتند شرایط عمومی پدرم، به هم ریخته است. مسئله کرونا برطرف شده اما ویروس روی بخش های مختلف بدن تأثیرات خودش را گذاشته و همه ارگان های مهم را درگیر نموده است. روز گذشته به ما خبرهای خوبی دادند اما انگار همه چیز غیرقابل پیش بینی است و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا رو به بهبودی می رود و یا خدایی نانموده اتفاقات بدتری می افتد.

فرزند عزت الله مهرآوران بعلاوه تأکید کرد: شرایط عمومی شان خوب نیست و با قطع شدن داروها، هوشیاری به دست نیامده است. تنفسِ پدر به دستگاه وابسته است و اوضاع و احوالِ مطلوب و خوبی هم ندارند. از مردم عزیزمان می خواهم در این روز عزیز برای سلامتی پدرم دعا نمایند تا هرچه زودتر شاهد بهبودی شان باشیم.

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 898

به "حالِ عزت الله مهرآوران وخیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالِ عزت الله مهرآوران وخیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید