خبرنگاران استاندار اردبیل: عمل به وظایف سازمانی اعتماد مردم را بدنبال دارد

به گزارش اردکان خبر، اردبیل - خبرنگاران - استاندار اردبیل گفت: اگر مسئولان به وظایف اصلی خود با احساس مسئولیت بیشتر عمل نمایند مردم نیز به مسئولان نظام در همه ارکان اعتماد خواهند کرد.

خبرنگاران استاندار اردبیل: عمل به وظایف سازمانی اعتماد مردم را بدنبال دارد

به گزارش خبرنگاران، اکبر بهنامجو شب سه شنبه در نهمین روز از دهه مبارک فجر در نشست با مسئولان شهرستان کوثر اظهارکرد: مسئولان نظام در همه ابعاد و حوزه باید با اخلاق پسندیده کارهای سازمانی خود را انجام دهند تا الگوی مناسب برای مردم عادی باشند.

وی با بیان اینکه توجه ویژه به آموزش و پرورش به تقویت فرهنگ عمومی یاری می نماید، اضافه نمود: در فضای مجازی عده ای بصورت گسترده تبلیغات ضددینی انجام می دهند و در مقابل این تهدیدات باید ریشه ای عمل کنیم.

استاندار اردبیل همدلی و وحدت را عامل توسعه برشمرد و گفت: توجیه و ترویج فرهنگ اسلامی و تقویت پایه دین و اسلام در دوران خردسالی امکان پذیر است و آموزش و پرورش با بهره گیری از برنامه شاد این مسئولیت را برعهده دارد.

بهنامجو ادامه داد: در شورای فرهنگ عمومی باید برای شناسایی آسیب های اجتماعی برنامه هدفمند داشته باشیم و شاخص های موجود را اصلاح کنیم.

وی ادامه داد: مادر بیشتر ناملایمات و بزهکاری های موجود در جامعه اعتیاد به مواد مخدر است و طبق آنالیز ها بیشتر سرقت های خرد در جامعه از سوی افراد مبتلا به موادمخدر انجام می گردد و برای این منظور کمپ های ترک اعتیاد و اشتغال زایی برای افرادی که درصدد ترک هستند در نظر گرفته شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 548

به "خبرنگاران استاندار اردبیل: عمل به وظایف سازمانی اعتماد مردم را بدنبال دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار اردبیل: عمل به وظایف سازمانی اعتماد مردم را بدنبال دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید