کمانگیر: انتخاب گنج زاده برای کاراته نتایج مثبتی خواهد داشت

به گزارش اردکان خبر، گودرز کمان گیر در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد انتخاب سجاد گنج زاده به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران گفت: کسب این عنوان به وسیله سجاد گنج زاده برای کاراته بسیار حائز اهمیت است چراکه این موضوع کاراته را بیشتر از گذشته بر سر زبان ها می اندازد. زمانی که گنج زاده در کمیسیون حضور دارد خواه ناخواه به کاراته توجه بیشتری خواهد شد و این موضوع برای اشاعه کاراته و نگاه دقیق تر به زندگی کاراته کاها و فعالیت هایشان ارزشمند است.

کمانگیر: انتخاب گنج زاده برای کاراته نتایج مثبتی خواهد داشت

وی ادامه داد: فدراسیون کاراته قطعاً فعالیت های خوبی داشته است که سجاد گنج زاده قهرمان دنیا و المپیک توانسته این گونه چهره گردد. گنج زاده نیز توانایی هایی را از خود بروز داده که پیروز شده ریاست کمیسیون ورزشکاران را به دست آورد و این برای کاراته یک افتخار بزرگ است.

پیشکسوت کاراته اضافه کرد: فدراسیون با وجود مسائل اقتصادی و نیز گرفتاری ها و سختی هایی که خود مربیان داشته اند توانسته مقام های خوبی در رویدادهای بین المللی در سطح آسیا، دنیا و المپیک کسب کند. همه این ها دست به دست هم داد تا در نهایت یک اتفاق خوب برای کاراته ایران رخ دهد. حضور کاراته کاهای ایران در هر رویدادی باعث بالا بردن سطح کیفی و ارزش مسابقات می گردد.

کمان گیر در خاتمه گفت: گنج زاده با همکاری فدراسیون می تواند کاراته را در بین ورزشکاران کشور اشاعه دهد. زمانی که هنرجویان زیادی به سمت این رشته جذب گردد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مجبور هستند نسبت به گذشته توجه و حمایت بیشتری از کاراته به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 983

به "کمانگیر: انتخاب گنج زاده برای کاراته نتایج مثبتی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمانگیر: انتخاب گنج زاده برای کاراته نتایج مثبتی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید