خبرنگاران روزانه 600 تن ذرت علوفه&zwnjای از ایرانشهر به سایر نقاط کشور حمل می&zwnjشود

به گزارش اردکان خبر، زاهدان- خبرنگاران- مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: روزانه افزون بر 600 تن ذرت علوفه ای از این شهرستان بارگیری و به نقاط مختلف کشور برای مصرف دامداران حمل می گردد.

خبرنگاران روزانه 600 تن ذرت علوفه&zwnjای از ایرانشهر به سایر نقاط کشور حمل می&zwnjشود

مجید فیاضی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: در حالیکه در دیگر نقاط کشور در این فصل از سال سرما حاکم است و علوفه تر کمتر وجود دارد ذرت علوفه ای ایرانشهر مشتری های زیادی پیدا نموده است.

وی گفت: روزانه 20 تا 30 دستگاه کامیون و تریلی از ایرانشهر ذرت علوفه ای بارگیری و به استان های کرمان، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و خراسان رضوی حمل می نمایند.

مدیرجهادکشاورزی ایرانشهر گفت: کار برداشت ذرت علوفه ای از سطح یکهزار و 100هکتار از زمین های ایرانشهر از اواخر آبان آغاز شده و تا انتها آذر ادامه دارد.

وی متوسط برداشت ذرت علوفه ای در ایرانشهر را بیش از 40 تن در هکتار گفت و اضافه کرد: از این سطح افزون بر 50 هزار تن محصول برداشت می گردد.

فیاضی اظهارداشت: 70 درصد ذرت علوفه ای شهرستان ایرانشهر که افزون بر 35 هزار تن است به دیگر نقاط کشور عرضه می گردد.

به گزارش خبرنگاران شهرستان ایرانشهر با داشتن آب و هوای مناسب یکی از مناطق حاصلخیز سیستان و بلوچستان است بطوریکه در چهار فصل سال می توان از اراضی این شهرستان محصولات فصلی و غیرفصل برداشت کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 423

به "خبرنگاران روزانه 600 تن ذرت علوفه&zwnjای از ایرانشهر به سایر نقاط کشور حمل می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روزانه 600 تن ذرت علوفه&zwnjای از ایرانشهر به سایر نقاط کشور حمل می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید