خسروی: به دلیل عدم دریافت خودروی مجلس برای سرکشی دچار مشکل شده ام

به گزارش اردکان خبر، تهران (پانا) - عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور داخلی مجلس گفت در حال حاضر به دلیل عدم دریافت خودروی مجلس برای رفت و آمد و سرکشی میان روستاهای حوزه انتخابیه با مشکل روبرو شده ام که به نظر می رسد مجلس باید خودرویی در اختیار نمایندگان قرار دهد.

خسروی: به دلیل عدم دریافت خودروی مجلس برای سرکشی دچار مشکل شده ام

به گزارش روابط عمومی مجلس، حسین خسروی درباره تحویل خودروی دناپلاس به نمایندگان گفت: در قضایا نباید افراط و تفریط کرد چنانچه نمایندگان بدون وسیله نقلیه به درستی به مأموریت خود بپردازند و البته باید نحوه اعطای خودرو به گونه ای باشد که مجلس را دچار حاشیه نکند.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه حوزه انتخابیه اینجانب بیش از 500 روستا دارد که همگی احتیاجمند سرکشی با وسیله نقلیه هستند، گفت: نمایندگان برای ایفای مأموریت های خود در سطح تهران و شهرستان ها احتیاجمند وسیله نقلیه هستند.

وی اضافه کرد: احتیاج نیست این وسیله نقلیه به نام نمایندگان باشد بلکه می تواند خودروی سازمانی و صرفا در اختیار نماینده باشد و در دوره های بعدی نیز به نمایندگان دیگر تعلق گیرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در سرانجام اعلام کرد: در حال حاضر به دلیل عدم دریافت خودروی مجلس برای رفت و آمد و سرکشی میان روستاهای حوزه انتخابیه با مشکل روبرو شده ام که به نظر می رسد مجلس باید خودرویی در اختیار نمایندگان (بدون سند زدن به نام آنها) قرار دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 292

به "خسروی: به دلیل عدم دریافت خودروی مجلس برای سرکشی دچار مشکل شده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی: به دلیل عدم دریافت خودروی مجلس برای سرکشی دچار مشکل شده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید