داستان Life is Strange: True Colors در یک رمان ادامه پیدا خواهد کرد

به گزارش اردکان خبر، مجموعه زندگی عجیب است یکی از بهترین موارد در سبک تصمیم گیری است. این عناوین با داستان زیبا و گیم پلی خوب یکی از بهترین تجربه ها را در اختیار کاربران قرار می دهند. بازی رنگ های واقعی (True Colors) را می توان بهترین بازی این مجموعه دانست. این بازی با داستان گیرا و گیم پلی به شدت دقیق توانست توجه منتقدان را به خود جلب کند.

داستان Life is Strange: True Colors در یک رمان ادامه پیدا خواهد کرد

نکته اصلی اینجاست که داستان رنگ های واقعی پیچیدگی زیادی دارد. همین موضوع باعث شد که سؤالات زیادی بدون پاسخ باقی بماند. حال اعلام شده که مجموعه زندگی عجیب است یک رمان پیش داستان دریافت خواهد کرد. این رمان در تاریخ 1 فروردین سال 1402 (21 مارچ 2023) عرضه خواهد شد.

این رمان داستان استف (Steph) را توضیح خواهد داد. او و هم گروهی اش به نام ایزی (Izzie) به یک تور موسیقی می فرایند. این تور دو شخصیت داستان را به Haven Spring، شهر اصلی بازی رنگ های واقعی، می برد. سپس اتفاقاتی می افتد که استف داستان به همان کاراکتری می شود که ما در بازی با آن آشنا هستیم.

این اولین بار نیست که مجموعه زندگی عجیب است یک مورد جانبی دریافت می کند. این مجموعه تعداد زیادی کمیک داشته و از طرفی داستان های جانبی زیادی نیز برای آن منتشر شده است. اولین بازی زندگی عجیب است در سال 2015 منتشر شد و توانست موفقیت نسبتاً خوبی کسب کند. با توجه به پیچیدگی داستان در همان موقع افراد زیادی تلاش کردند تا با عرضه موارد جانبی به سؤالات طرفداران پاسخ دهند.

رمان داستان استف از طریق روزی ثور (Rosie Thor) نوشته شده و ناشر آن Titan Books است. این داستان قرار است به طور کامل به سؤالات مهم در مورد استف پاسخ دهد. همینطور اینکه یک کرکتر تازه به نام ایزی را معرفی خواهد کرد. ما اکنون چیز خاصی در مورد ایزی نمی دانیم. تنها اینکه دوست استف است. حال اینکه چرا استف در بازی تنها بوده و ایزی در بازی رنگ های واقعی حضور ندارد مشخص نیست. البته پس از عرضه این رمان به تمامی این سؤالات پاسخ داده خواهد شد.

منبع: VG247.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1170

به "داستان Life is Strange: True Colors در یک رمان ادامه پیدا خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان Life is Strange: True Colors در یک رمان ادامه پیدا خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید