دانستنی های جالب درباره هتل های کریستیانو رونالدو!

به گزارش اردکان خبر، یکی از معروف ترین، مطرح ترین، گران ترین، محبوب ترین و برترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو است. امکان ندارد کسی اهل فوتبال باشد و نام این بازیکن مشهور و خوش بازی را نشنیده باشد. این فرد اهل کشور پرتغال بوده و به علت بازی تکنیکی و بسیار زیبایی که از خود به نمایش می گذارد، قادر است هیجان زیادی را در حین بازی به وجود آورد.

دانستنی های جالب درباره هتل های کریستیانو رونالدو!

کمتر فردی را در جهان سراغ داریم که بتواند مانند وی بازی کند. تکنیکی بازی کردن او، باعث به دست آوردن افتخارات زیادی برای تمام تیم هایی شده که این فرد در آنها حضور داشته باشد.

مهارت در بازی، با به دست آوردن پول و ثروت فراوانی برای کریستیانو رونالدو به همراه بوده است. او این پول را در زمینه های مختلف هزینه کرده و باز هم سعی کرده تا از دیگر راه ها به کسب مال بپردازد.

یکی از راه های درآمدی برای او، ساخت هتل کریستیانو رونالدو است. این هتل برای اولین در سال 2016 و در زادگاه وی در فونچال افتتاح شد و سپس شعبه دوم آن نیز در شهر لیسبون پرتغال به بهره برداری رسید.

در ادامه در چند شهر دیگر نیز هتلی به نام وی ساخته شده که از آن جمله می توان به نیویورک، مادرید و مراکش اشاره نمود. علاقه ای که ما به فوتبال و خصوصا این بازیکن داشتیم، در کنار مباحث مربوط به گردشگری و هتلداری، ما را بر آن داشت تا شما را با هتل کریستیانو رونالدو آشنا کنیم. امیدواریم خواندن این متن برای کسانی که به رونالدوی پا طلایی علاقه فراوانی دارند، مفید واقع شود.

برای رزرو مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی روی تصویر زیر کلیک کنید:

ساخت هتل کریستیانو رونالدو در شهر فونچال

اولین هتل کریستیانو رونالدو در شهر فونچال، شهری که این بازیکن در آن به جهان آمده است ساخته شد. این شهر در جزایر مدیرا در کشور پرتغال واقع شده و بزرگ ترین شهر و مرکز این جزایر به شمار می رود.

شهر فونچال جمعیت زیادی ندارد، اما متولد شدن این بازیکن در این شهر کوچک، باعث افزایش اهمیت آن شده است. هتل فونچال، بر روی آب ساخته شده است و منظره بسیار زیبایی از دریا در برابر نگاه افرادی که در این هتل اقامت کرده اند، پدید آورده است.

این هتل یک هتل 4 ستاره بوده، تمامی اتاق ها به تهویه مطبوع مجهز هستند و هر کدام نیز یک حمام اختصاصی دارند. از دیگر امکانات موجود در این هتل می توان به مینی بار، صندوق امانات و لوازم بهداشتی رایگان اشاره رد.

افرادی که در هتل کریستیانو رونالدو در فونچال اقامت کرده اند از تنوع امکانات موجود، بسیار ابراز رضایت کرده اند. رستوران، استخر روباز، سالن ماساژ، وای فای رایگان، خودپرداز، خدمات نگهداری از بچه ها و در کل همه امکاناتی که برای یک اقامت رویایی و دوست داشتنی احتیاج است، در این هتل به خوبی فراهم شده است.

اگر دوست داشته باشید می توانید در مدت اقامت خود در این هتل به مرکز تناسب اندام آن رفته و در روزهایی استراحت خود نیز، از ورزش دور نباشید. تراس آفتاب نیز برای کسانی که دوست دارند نور خورشید پوستشان را گرم کند و از فواید آن استفاده نمایند، برای مهمانان هتل کریستانو رونالدو فونچال، ساخته شده است.

برای گرفتن پول از کارت های اعتباری شخصی تان، می توانید به خودپرداز موجود در محل مراجعه کرده و یا در صورت احتیاج به تبدیل ارز، به باجه ای که برای این منظور در نظر گرفته شده، بروید.

در قسمت رستوران نیز یک منوی منتوع که با انواع و اقسام غذاهای خوشمزه و رنگارنگ پر شده است در اختیار شما قرار داده می شود. در تهیه این غذا از مواد اولیه ای با کیفیت و مرغوب استفاده می نمایند، به همین علت است که از خوردن غذاهایی که در رستوران هتل کریستیانو رونالدو به شما ارائه می شود، سیر نخواهید شد.

البته اگر در رژیم به سر می برید نیز می توانید به سراغ منوی رژیمی این رستوران بروید و در همه جا به رژیمی که دارید، پایبند باشید.

هتل پستانا cr7 در لیسبون در شهر لیسبون

هتل کریستیانو رونالدو در شهر لیسبون، سی آر 7 لیسبوآ نام دارد. این هتل نیز 4 ستاره است و در یک ساختمان قدیمی بنا شده است. شرکت پستانا بعد از آنکه این ساختمان قدیمی را بازسازی کرد، هتل کریستیانو رونالدو را در آنجا تاسیس نمود.

این هتل نیز از جمله هتل های شیک شهر لیسبون به شمار می رود و 82 اتاق دارد. علاوه بر اتاق ها، این هتل یک سوئیت بسیار مجهز نیز در اختیار مسافرین قرار داده است که بنا به تمایلی که دارید می توانید در این سوئیت اقامت کنید.

تمامی اتاق هایی که در هتل لیسبوآ قرار دارند به تخت های دو نفره مجهز شده اند و امکاناتی مانند کمد لباس، حمام اختصاصی و مدرن، صندوق امانات و تلویزیون در آن به چشم می خورد.

در همه اتاق های سیستم تهویه مطبوع وجود دارد و شما از تنفس هوایی بدون هیچ آلودگی و بدون بوهای آزاردهنده لذت خواهید برد. یک سالن تناسب اندام نیز در هتل کریستیانو رونالدو در شهر لیسبون ساخته شده و علاقه مندان به ورزش می توانند در طی دورانی که در این هتل اقامت دارند، در این سالن به انجام تمرینات بدنی بپردازند.

پذیرش شبانه روزی، وای فای رایگان، اجاره دوچرخه، صبحانه در هتل، باجه ای برای تبدیل ارز و امکاناتی برای رفاه معلولین از دیگر خدماتی است که در این هتل می توانید مشاهده کنید.

طرفداران غذاهای پرتغالی از رفتن به این هتل بسیار استقبال می نمایند؛ زیرا با رفتن به رستورانی که در این هتل ساخته شده، می توانند یک منوی مجذوب کننده و دوست داشتنی از تمام غذاهای پرتغالی مشاهده کرده و هر کدام را که تمایل داشتند، میل نمایند. اگر در رژیم غذایی هستید نیز اصلا نگران نباشید؛ یک منوی رژیمی نیز در اختیار مهمانان این هتل قرار داده می شود.

این هتل در مرکز شهر لیسبون قرار گرفته و از این جهت نیز اهمیت بی شماری می توان برای آن قائل شد. این موقعیت جغرافیایی باعث شده که اقامت نمایندگان در هتل، به اغلب جاذبه های گردشگری شهر لیسبون نزدیک باشند و در مدت زمانی بسیار کوتاه خود را به آنها برسانند.

از جمله مجذوب کنندهیت های اطراف این هتل می توان به طاق روآ آگوستا، موزه طراح و مد، میدان تجارت، کلیسای جامع لیسبون، موزه هنرهای معاصر و کلیسای سائوکرستوائو و سائو لورنچو اشاره نمود.

هتل پستانا در شهر نیویورک آمریکا

یکی دیگر از شعبه های هتل کریستیانو رونالدو در شهر نیویورک آمریکا واقع شده است. این هتل نیز از جمله هتل های 4 ستاره جهانست و با میدان تایمز حدود 600متر فاصله دارد. این هتل در نزدیکی باغ مدیسون اسکوئر واقع است و با داشتن اتاق های دو نفره و با تمامی امکانات شرایط اقامتی بسیار ویژه و خاصی را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

در هر یک از این اتاق ها، دو نفر بزرگسال و یک کودک می توانند به راحتی اقامت کرده و از خدماتی که در این هتل وجود دارد نهایت استفاده را ببرند. در این هتل امکاناتی مانند تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و تلویزیون صفحه تخت وجود دارد.

علاوه بر تمام امکانات رفاهی که در اتاق ها به چشم می خورد امکانات دیگری همانند صندوق امانات، خشک شویی، پذیرش شبانه روزی، امکاناتی رفاهی برای معلولین، مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان، اتاق های خانوادگی و محلی برای برگزاری جلسات اشاره نمود.

دسترسی فوق العاده این هتل به جاذبه های اطراف نیز از دیگر نقاط قوت هتل کریستیانو رونالدو در شهر نیویورک آمریکا به شمار می رود. این هتل با ساختمان نیویورک تایمز حدود 3 کیلومتر فاصله دارد و با اماکنی مانند تئاتر مجستیک، راکفلر سنتر، موزه های هنرهای مدرن، موزه متروپولیتن، مجسمه آزادی، موزه مادام توسو، ساختمان امپایر استیت، کلیسای جامع سنت پاتریک، سنترال پارک و جزیره ایلیس فاصله بسیار کمی دارد.

هتل کریستیانو رونالدو در مادرید اسپانیا

در شهر مادرید اسپانیا نیز شعبه دیگری از هتل کریستیانو رونالدو ساخته شده است. نکته ای که در این هتل به خوبی به چشم می خورد تنوعی است که در اتاق های این هتل وجود دارد. اتاق های دو نفره، اتاق های یک نفره، اتاق های استاندارد، اتاق هایی که بالکن دارند و یا اتاق های لوکس از جمله اتاق های موجود در این هتل هستند.

شما با توجه به شرایطی که دارید می توانید یکی از انواع اینها را انتخاب کرده و در آن اقامت کنید. مطمئن باشید که اقامت در این هتل می تواند مقدمات ایجاد یکی از خاطره انگیزترین سفرهای شما در طول دوران عمرتان را فراهم آورد.

در تمامی اتاق ها امکانات و خدماتی بسیار عالی و در خور وجود دارد و شما با اقامت در یکی از این اتاق ها، اصلا احساس اینکه در یک هتل هستید را نخواهید داشت. از دیگر امکانات موجود در هتل کریستیانو رونالدو در شهر مادرید، می توان به تلویزیون صفحه تخت، دستگاه قهوه ساز، کمد لباس، حمام اختصاصی و غیره اشاره داشت.

برای آنکه از منظره رو به رویتان لذت ببرید تراس هایی نیز در این هتل در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن مرکز تناسب اندام، کلاس های یوگا، اتاق های خانوادگی، بوفه مخصوص بچه ها، محل نگهداری چمدان، صندوق امانات ،خشک شویی، وای فای رایگان، صبحانه در اتاق، رستوران و بسیاری امکانات دیگر در این هتل ارائه می شود.

هتل کریستیانو رونالدو در خیابان مادرید کشور اسپانیا، در خیابان گران ویا قرار گرفته است. این خیابان یکی از محبوب ترین و مشهورترین خیابان های شهر مادرید و کشور اسپانیاست. این محبوبیت و معروفیت در خیابان گران ویا به علت قرارگیری بعضی جاذبه های معروف در آن است.

برای مثال دژ سلطنتی مادرید، آموزشگاه سلطنتی هنرهای زیبا سان فناندو و میدان پورتا دل سول از جمله مجذوب کنندهیت هایی موجود در این خیابان به شمار می فرایند. این هتل در نزدیکی موزه پرادو، معبد دبود، استادیوم سانتیاگو برنابئو، پارک رتیرو و میدان شهرداری مادرید قرار گرفته است.

شما با صرف چند دقیقه زمان می توانید به راحتی خود را از این هتل به مراکز ذکر شده در فوق برسانید. امکانات فوق العاده و موقعیتی که این هتل در آن قرار گرفته است نوید بخش یک اقامت به یادماندنی و رویایی خواهد بود.

نکات جالب که در خصوص هتل های رونالدو نمی دانید

در نام هایی که برای هتل کریستیانو رونالدو انتخاب شده است، حروف CR و عدد 7 به کار برده شده است. رونالدو در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و این نحوه نامگذاری، به نشانه احترام به طرفداران وی صورت گرفته است.

در کلیه بخش های هتل کریستیانو رونالدو که بچرخید امکان ندارد نماد و یا نشانه ای از فوتبال را مشاهده نکنید. شما حتی اگر یادتان بروید که در این هتل یکی از اسطوره های فوتبال اقامت دارید این نشانه ها و نمادها به شما این مساله را یادآوری خواهند کرد. از جمله نمادها می توان به پیراهن رونالدو، عدد 7، حروف CR و غیره اشاره نمود.

رونالدو برای آنکه هتل کریستیانو رونالدو را افتتاح و تاسیس کند با شرکت پستانا همکاری می نماید. وی مدیریت کلیه هتل ها را نیز به دست این گروه سپرده و آنها وظیفه دارند تا این هتل را مدیریت نمایند.

رونالدو میخواهد شعبه بعدی هتل کریستیانو رونالدو را در شهر منچستر انگلستان افتتاح کند. این هتل لوکس در خیابان نیوتون قرار گرفته است و با داشتن 151 اتاق و امکانات و خدماتی بسیار لوکس، میخواهد یک اقامت رویایی و فراموش نشدنی را برای مهمانان خود فراهم کند. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است این هتل در سال 2023 افتتاح شود.

اواخر سال 2021 نیز یکی دیگر از شعبات هتل کریستیانو رونالدو در شهر پاریس افتتاح می شود. این هتل در منطقه ای ساحلی در جنوب رودخانه سن ساخته شده و هزینه ای که برای ساخت آن در نظر گرفته اند چیزی حدود 60 میلیون یورو می باشد.

در ساخت هتل کریستیانو رونالدو، به کاربردن امکانات دیجیتال، دقت فراوانی شده است. گروه پستانا برای آنکه مسافرین در حین اقامت در یکی از شعبات این هتل با مسئله ای از نظر نبود اینترنت و یا کم بودن سرعت آن روبرو نشوند، تمامی هتل های کریستیانو رونالدو را به اینترنت بی سیم با سرعت بالا مجهز کرده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1184

به "دانستنی های جالب درباره هتل های کریستیانو رونالدو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانستنی های جالب درباره هتل های کریستیانو رونالدو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید