دکتر جدید استقلال، نیامده جنجالی شد!

به گزارش اردکان خبر، رسانه باشگاه استقلال، دیشب در خبری از اضافه شدن دکتری به نام محمد آبادی به تیم پزشکی استقلال اطلاع داد و نوشت این پزشک مقیم آلمان که فوق تخصص جراحی دارد و در سابقه اش همکاری با تیم های ملی جوانان و امید دیده می گردد، با دعوت فرهاد مجیدی، به تیم پزشکی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا یاری خواهد نمود.

دکتر جدید استقلال، نیامده جنجالی شد!

هنوز چند ساعت از انتشار این خبر نگذشته بود که یک توئیت عجیب درباره عضو جدید باشگاه استقلال منتشر شد.

بر اساس این توئیت، ادعا شده دکتر آبادی فقط جراح پلاستیک و زیبایی و فک و صورت است و مهمتر از آن پزشک شخصی سرمربی استقلال محسوب می گردد!

در شرایطی که این توئیت، حضور دکتر آبادی در اردوی استقلال را زیر سوال برده بود، یکی از کارمندان سابق فدراسیون فوتبال که مسئول رسانه ای تیم های جوانان و امید بوده، بیان نمود که تنها دلیل حضور این فرد در اردوی استقلال، تخصص او در حوزه کاری اش است و این فرد را می توان یکی از بهترین پزشک های تیم های ورزشی دانست. این فرد تاکید نموده آبادی در دو مقطع، پزشک تیم های ملی جوانان و امید بوده است.

درباره مدارک و تخصص آبادی باید باشگاه استقلال اظهارنظر کند، اما چیزی که مشخص است او در زمان سرمربیگری امیرحسین پیروانی در تیم های ملی جوانان و تیم امید (در یک مقطع کوتاه)، پزشک هر دو تیم بوده است.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 663

به "دکتر جدید استقلال، نیامده جنجالی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر جدید استقلال، نیامده جنجالی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید