زمهریر در بازار کتاب ایران

به گزارش اردکان خبر، کتاب زمهریر اثر رابرت سوئیندلز با ترجمه زینب موسوی کریمی توسط انتشارات ویژه نشر به بازار نشر ایران عرضه می ­شود.

زمهریر در بازار کتاب ایران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب زمهریر اثر رابرت سوئیندلز با ترجمه زینب موسوی کریمی توسط انتشارات ویژه نشر به بازار نشر ایران عرضه می ­گردد.

بر اساس این گزارش، ترجمه فارسی این کتاب مانند دو کتاب قبلی با پرداخت حقوق ناشر اصلی و خرید حق انتشار آن توسط انتشارات ویژه نشر مهیا شده است.

زینب موسوی کریمی شهریور ماه 1368 در تهران به جهان آمد. او تحصیلات ابتدایی خود را در ایران گذراند و سپس به مدت هشت سال در انگلستان تحصیل کرد. پس از آن در مقطع کارشناسی رشته مهندسی برق دانشگاه تهران پذیرفته شد. وی هم اکنون مشغول تحصیل در دوره دکترای مهندسی برق در آمریکاست که به کار ترجمه کتاب نیز اشتغال دارد.

انتشارات ویژه نشر در سال­ های گذشته نیز دو رمان دیگر از این مترجم و نویسنده را با عنوان­ های چشم شبح 1395 و هیولا 1396 به چاپ نموده بود.

در زمهریر که رمانی برای بزرگسالان و نوجوانان است می­ خوانیم: در یکی از شب های سرد زمستانی، لینک که از رفتارهای ناشایست ناپدریش خسته شده، با ترس و اضطراب و سردرگمی به خیابان های بی رحم لندن پناه می برد و آن جا با بی­خانمان همه فن حریفی به نام جینجر آشنا می گردد. چیزی نمی گذرد که جینجر ناپدید می گردد و کم کم تعداد دیگری از دوستان بی خانمان لینک هم غیب­شان می زند و انتها لینک خود را با غریبه شومی به نام پناهگاه در مخمصه وحشتناکی می یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 458

به "زمهریر در بازار کتاب ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمهریر در بازار کتاب ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید