ساخت و ساز خانه های عجیب روی کره ماه ، عکس

به گزارش اردکان خبر، همشهری آنلاین نوشت: ناسا 60 میلیون دلار به شرکتی که بر ساخت خانه های آینده در ماه متمرکز است یاری نموده است. ایده این است که تا سال 2040 پایگاه هایی در ماه ساخته می گردد که می توانند فضانوردان و بعلاوه بازدیدکنندگان غیرنظامی را در خود جای دهد.

ساخت و ساز خانه های عجیب روی کره ماه ، عکس

این خانه ها از بتن قمری ساخته می شوند. در بتن قمری موادی که روی ماه وجود داشته اند تا ساختاری قوی ایجاد نمایند، به کار می رود.

رندرهای سال 2022 نشان می دهد که خانه های ساخته شده در ماه چگونه می توانند باشند. افراد عادی می توانند برای اقامت در پایگاه ماه، پول بپردازند که از این منظر آن را شبیه به AirBnB می نماید. برنامه ریزی ساخت این خانه ها هنوز در مراحل اولیه است، اما امید می رود که ساخت وساز تنها چند دهه دیگر تمام گردد.

ICON شرکت مستقر در ایالات متحده است که از این پروژه ناسا حمایت می نماید. هدف آن استفاده از روش های چاپ سه بعدی برای ایجاد خانه های عجیب و غریب است. از این روش به عنوان سیستم المپوس یاد می گردد.

  • گل زیبایی که بر سطح مریخ روییده / عکس

  • طراحی جالب گوشی هوشمند ساخت کره شمالی!/ عکس

وب سایتICON شرح داد: سیستم Olympus ICON درنظر گرفته شده است که یک سیستم ساخت وساز چند منظوره باشد که در درجه اول از منابع محلی قمری و مریخی به عنوان مصالح ساختمانی استفاده می نماید تا کوشش های ناسا و بعلاوه سازمان های تجاری برای ایجاد حضور پایدار در ماه را افزایش دهد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 مهر 1402 بروزرسانی: 14 مهر 1402 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1349

به "ساخت و ساز خانه های عجیب روی کره ماه ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت و ساز خانه های عجیب روی کره ماه ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید