سفر به منطقه توسکانی ایتالیا؛ منطقه ای رویایی در اروپا (تور ارزان اروپا)

به گزارش اردکان خبر، احتمالا بسیاری از شما به کشور ایتالیا سفر نموده یا آرزوی سفر به این کشور را دارید. دلیلش نیز این است که این کشور یکی از زیباترین کشورهای دنیا هست. در ایتالیا منطقه های وجود دارند که قدری مهجور مانده اند. یکی از این منطقه ها، توسکانی نام داشته که در زمره نواحی تاریخی و فرهنگی کشور ایتالیا جای گرفته است. این منطقه گویی میراث بجا مانده از قرون وسطی بوده و معماری این دوران را نیز با خود به همراه دارد. با ما در راهنمای سفر به منطقه توسکانی ایتالیا همراه باشید تا شما را با شماری از دیدنی های معروف منطقه توسکانی ایتالیا آشنا کنیم.

سفر به منطقه توسکانی ایتالیا؛ منطقه ای رویایی در اروپا (تور ارزان اروپا)

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بیشتر بخوانیدسفر به ایتالیا | برترین جاذبه های گردشگری ایتالیا

آغاز سفر به توسکانی

براساس راهنمای سفر به منطقه توسکانی ایتالیا ابتدا، برای شما یک بلیط رفت و برگشت اکونومی به فلورانس در نظر گرفته شده و پس از آن نیز باید ماشینی اجاره گردد که این اجاره ماشین با نرخ مناسب برای مدت اقامت برایتان صورت میگیرد. شما می توانید تجربه رانندگی کردن در تاکستانهای توسکانی به سمت فلورانس را داشته باشید.

ورود به فلورانس

براساس راهنمای سفر به منطقه توسکانی ایتالیا پس از اینکه به فلورانس رسیدید، به وسیله ماشینی خود را به ویلا کازاگراند برسانید. خصوصیت شاخص این منطقه، ییلاقی بودن آن است که همین خصیصه باعث می گردد که مانند هر منطقه ییلاقی دیگری در جهان برترین منظره ها ممکن را نظاره گر باشید. البته، باید گفت که این منظره ها بیشتر به رویا می مانند تا واقعیت. پس از یافتن مکانی برای اقامت در فلورانس، می توانید به خیابانهای سنگ فرش شده میدانهای باشکوه و روی پلهای قدیمی شهر بروید. از دیگر تماشای های این منطقه نیز میتوان به Palazzo Vecchio، میدان دلا سینیوریا (Piazza della Signoria)، برج ناقوس جیوتو (Gioto) و موزه آکادمیا اشاره نمود.

سفر به شهر تاریخی لوکا و آرتزو

در ادامه، سفر به شهر تاریخی لوکا را تجربه خواهید نمود. از ویژگی های منحصر بفرد این شهر، میتوان به معماری رنسانس آن اشاره نمود. نباید فراموش کنید که با بازدید از این بخش از تماشای های معروف منطقه توسکانی ایتالیا، با یک تیر چند نشان را همزمان هدف قرار داده و علاوه بر بازدید از معماری شگفت انگیز، چشم میزانای طبیعی بسیار زیبایی نیز انتظارتان را خواهند کشید. پس از گشت و گذار در این شهر، حسابی استراحت کنید که در ادامه، به یکی از ثروتمندترین شهرهای توسکانی که آرتزو نام دارد، می رویم. این شهر کهن و تاریخی منطقه توسکانی تماشای های متعددی را در بطن خویش داشته و شما را با جهانیی از شگفتی ها سرگرم می نماید.

کلاس پیتزا پزی ویلا کازاگراند

می رسیم به مهیج ترین بخش سفر که شامل شرکت در کلاس پیتزا پزی است. این کلاس که قرار بوده، در ویلا کازاگراند انجام گردد، شامل چند بخش است؛ در بخش اول، شما می توانید با تاریخچه پیتزا و تحولاتی که تا این زمان تجربه نموده، آشنا شوید. پس از آن، می توانید به بخش آموزش ساختن خمیر پیتزا دست پیدا نموده و فرمول آن را کشف کنید. اما، هیجان انگیزترین کار این است که می توانید یک پیتزا را با سلیقه خودتان درست کنید. هیچ چیز شاید به این میزان برای کسانی که همواره و در همه حال به فکر خوردن برترین غذاها هستند، نتواند مسرور کننده باشد.

سفر به پیزا

می رسیم به پیزا و تماشای های بی مثال آن که شامل میدان مشهور شوالیه (Knights Square) و برج کج پیزا و ساختمانهای سبک گوتیک (Gothic) است. البته، بدون شک مهمترین آنها می تواند بازدید از برج پیزا باشد. در هر قسمت از این شهر تا چشمتان کار کند، فقط و فقط معماری می بیند و زیبایی های هنری که بیانگر میلاد عصر رنسانس در کشور ایتالیا هستند.

بیشتر بخوانیددانستنی هایی از برج پیزا | آنچه که در خصوص برج پیزا نمی دانیدتفریح در پیزا| غرق شدن در زیبایی های ایتالیایی

سفر به سیه نا و تماشا کلیساهای تاریخی

سیه نا یکی از زیباترین شهرهای قرون وسطایی ایتالیا خواهد بود. در این شهر میتوان به قدم زدن در میدان دل کامپو (del Campo) پرداخت یا از کلیساهایی مثل رومانسک گوتیک (Romanesque-Gothic) تماشا کرد که می تواند نفس هر کس را بند بیاورد. یک کلیسای خارق العاده دیگر نیز وجود دارد که بخاطر فضای رنگارنگش به معروفیت رسیده است. این کلیسا به کلیسای جامع سیه نا (Duomo in Siena) مشهور بوده و هواداران کثیری دارد.

وداع با توسکانی

مثل روزی که پا به توسکانی گذاشتید، این بار نیز باید به وسیله فلورانس از ایتالیا خارج شوید. اما، یادتان نرود که شما یک ماشین اجاره نموده و باید حتما آن را به دفتر ماشینهای اجاره ای تحویل دهید. پس از تحویل ماشین، می توانید با خیال راحت سوار هواپیما شده و به سفری که داشته اید، فکر کنید و در پایان هم شاد و سلامت به خانه بازگردید.

منبع: همگردی
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1252

به "سفر به منطقه توسکانی ایتالیا؛ منطقه ای رویایی در اروپا (تور ارزان اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به منطقه توسکانی ایتالیا؛ منطقه ای رویایی در اروپا (تور ارزان اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید