شغل لاکچری و میلیونی همسر الهام حمیدی لو رفت

به گزارش اردکان خبر، خبرنگاران :الهام حمیدی بازیگر زن تلویزیون و سینما درباره شغل خاص همسرش صحبت های جنجالی کرد.

شغل لاکچری و میلیونی همسر الهام حمیدی لو رفت

الهام حمیدی متولد هشتم آذر ماه 1356 در شهر تهران است. الهام حمیدی تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته حسابداری ادامه داده است و از دانشگاه آزاد اسلامی مدرک کارشناسی اش را گرفته است. خانواده الهام حمیدی 5 نفره است. الهام حمیدی یکبار طلاق گرفته است.الهام حمیدی حالا با همسر دومش به نام علیرضا صادقی توانسته زندگی پایداری داشت باشد.پسر الهام حمیدی متولد 12 خرداد 1375 به دنیا آمد.

به گزارش خبرنگاران،الهام حمیدی قبل از ازدواج بارها گفته بود که دوست ندارد با بازیگر ازدواج کند، توضیحات او درباره شغل لاکچری همسرش را ببینید.

الهام حمیدی می گوید خوشیفته نیست و نیازی ندارد همیشه جلوی آینه باشد : آدم خودشیفته ای نیستم که مدام جلوی آینه بروم. حس می کنم خوشبختانه صورتم خوب مانده؛ اگرچه متوجه گذر عمر می شوم اما شکسته نشده ام. به نظرم عواملی مانند تغذیه مناسب یا خواب کافی و ورزش اهمیت دارند تا بازیگر بتواند چهره و ظاهر خودش را به خوبی حفظ کند.

رژیم غذایی الهام حمیدی چیست ؟

رژیم به سبک الهام حمیدی : رژیم غذایی خاصی ندارم؛ یعنی اینطور نیست که فلان غذا را بخورم یا نخورم. سعی می کنم مراعات کنم. از هر غذایی که دوست دارم می خورم اما متعادل و در حجم کم. اگر مثلا ناهار زیاد بخورم، شب شام نمی خورم وگرنه رژیم سفت و سختی ندارم. خودم را محدود نمی کنم. به قول معروف دوست ندارم حسرت به دل باشم؛ فقط رعایت می کنم.

الهام حمیدی راضی از بیکار بودن

الهام حمیدی دوست دارد بیکار باشد تا سر هر کاری برود : در این روزهای بیکاری ضمن آنکه زندگی عادی و روزانه مثل همه آدم ها را دارم، گاهی فیلم می بینم، مهمانی می روم، موسیقی گوش می دهم و کتاب می خوانم. در فیلم سوژه های مختلف را دنبال می کنم ولی سینما نمی روم. فیلم ها را تهیه می کنم و در خانه تماشا می کنم. از کارهای خودم آرشیو کاملی ندارم چون بعضی از آنها در دوره ای بودند که باید ضبط می شد. هروقت دلم برای کارهایم تنگ شود، آنها را می بینم. خدا را شکر در کارهایم شاید کار میانه باشد اما کاری نداشتم که بگویم به خاطرش شرمنده ام. گاهی شما کاری را به خاطر شرایط خاص می پذیرید اما من سعی کرده ام کارهای این چنینی ام خیلی کم باشد و بیشتر منتظر هستم تا کار خوبی پیشنهاد شود.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 865

به "شغل لاکچری و میلیونی همسر الهام حمیدی لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شغل لاکچری و میلیونی همسر الهام حمیدی لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید