شهر کبک به نام بهترین مقصد گردشگری برای سفر به کانادا انتخاب شد

به گزارش اردکان خبر، شهر کبک یک بار دیگر به نام برترین مقصد گردشگری مسافران در کانادا شناخته شد. این بار مجله Travel + Leisure مرکز استان کبک (معروف به la belle province) را به نام برترین شهر کانادا برای سفر نامید.

شهر کبک به نام بهترین مقصد گردشگری برای سفر به کانادا انتخاب شد

این رتبه بندی بر اساس بخش بهترین جوایز جهان در این مجله حاصل شده که خوانندگان آن به مقاصد مورد علاقه خود در چندین دسته رای می دهند.

در سال جاری، خوانندگان مجله Travel + Leisure به طور خاص به آثار تاریخی شهر کبک و حس و حال اروپایی آن توجه داشته اند. در واقع به نظر می رسد که این شهر به دلیل نماهای مستعمراتی فرانسوی خود مشهور شده است. همچنین دیوارهای موجود در اطراف قدیمی ترین بخش شهر احتمالا مهم ترین ویژگی اروپایی کبک می باشد.

شباهت شهر کبک به پاریس (حداقل به نظر مردم آمریکای شمالی) هم آن را برای مسافران مجذوب کننده می کند.

خوانندگان مجله Travel + Leisure همچنین از وفور فستیوال ها و فعالیت های مختلفی که حتی این شهر را در طول سرمای شدید زمستان هم به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل نموده است، تقدیر نموده اند.

دیگر شهرها و استان هایی که در این لیست قرار دارند شامل تورنتو (در رتبه 5)، بریتیش کلمبیا (در رتبه 4)، مونترال (در رتبه 3) و ونکوور (در رتبه 2) می باشند.

این گزارش حاکی از آن است که جاذبه های فرهنگی مونترال، آن را در رتبه سوم قرار داده است. هر چند که این مجله از تورنتو به نام مرکز فرهنگی کانادا نام می برد؛ لقبی که بسیاری از مونترالی ها بر سر کسب آن رقابت دارند. کسب رتبه پنجم از طریق تورنتو به خاطر راحتی و معروفیت بسیاری از هتل های آن است.

این دومین رتبه بندی در ماه جاری است که یک شهر از استان کبک در آن برگزیده می شود. پیش از این هم مونترال در یک ارزیابی جهانی از منطقه ها شهری، به نام رمانتیک ترین شهر آمریکای شمالی انتخاب شد.

شهر کبک به خاطر میراث فرهنگی و معماری فرانسوی خود، همواره یکی از شهرهای برجسته در کانادا بوده است.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 839

به "شهر کبک به نام بهترین مقصد گردشگری برای سفر به کانادا انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر کبک به نام بهترین مقصد گردشگری برای سفر به کانادا انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید