صعود هلند و سنگال به عنوان دو تیم نخست به مرحله حذفی جام جهانی

به گزارش اردکان خبر، با برگزاری دو ملاقات پایانی گروه A جام جهانی 2022 قطر، مشخص شد که هلند و سنگال به عنوان تیم های اول و دوم گروه راهی مرحله حذفی شدند.

صعود هلند و سنگال به عنوان دو تیم نخست به مرحله حذفی جام جهانی

در استادیوم البیت ملاقات خداحافظی با میزبان جام جهانی برگزار گشت که در آن هلند پیروز شد قطر را با نتیجه 2-0 شکست دهد.

نیمه نخست با رجحان هلند به انتها رسید و ستاره این روزهای نارنجی ها کودی خاکپو در دقیقه 26 گلزنی کرد. در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 50 هم فرنکی دی یونگ در ریباند ضربه ممفیس دپای گل دوم را به ثمر رساند. دقیقه 68 استیون برخوایس گل دیگری زد که VAR آن را رد کرد.

در استادیوم بین المللی خلیفه هم نبردی حساس بین اکوادور و سنگال برگزار گشت که این ملاقات را شیرهای ترانگا با نتیجه 2-1 بردند تا به مرحله بعد برسند.

سنگال که احتیاج به برد داشت نیمه نخست را تهاجمی آغاز کرد و پس از خلق چند موقعیت انتها به وسیله اسماعیلا سار در دقیقه 44 از روی نقطه پنالتی به گل رجحان رسید. سنگال در نیمه دوم عقب کشید و دقیقه 68 مویسس کایسدو پیروز شد با ضربه ای در دهانه دروازه گل تساوی را برای اکوادور ثبت کند. اما از شادی اکوادوری ها خیلی نگذشته بود که کالیدو کولیبالی کاپیتان شیرهای ترانگا با استفاده از اشتباه مدافعان حریف در دقیقه 70 گلزنی کرد.

در جدول این گروه هلند 7 امتیازی صدرنشین شد، سنگال با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعد رسید و اکوادور با 4 و قطر بدون امتیاز با جام وداع کردند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 آذر 1401 بروزرسانی: 9 آذر 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1223

به "صعود هلند و سنگال به عنوان دو تیم نخست به مرحله حذفی جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود هلند و سنگال به عنوان دو تیم نخست به مرحله حذفی جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید