غیبت احتمالی آلابا در مصاف رئال مادرید و سویا

به گزارش اردکان خبر، مدافع میانی اتریشی تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل مصدومیت در بازی اخیر تیمش نخواهد توانست کهکشانی ها را در بازی بعدی شان همراهی کند.

غیبت احتمالی آلابا در مصاف رئال مادرید و سویا

به گزارش خبرنگاران، نشریه مارکای اسپانیا اعلام کرد دیوید آلابا مدافع میانی اتریشی تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل کشیدگی عضلانی در بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل شریف مولداوی در لیگ قهرمانان اروپا نمی تواند کهکشانی ها را در بازی بعدی شان مقابل سویا در لالیگا همراهی کند.

مدافع سابق بایرن مونیخ در دقیقه 65 بازی تیمش در مولداوی مجبور به ترک میدان شد و معایناتی که امروز (جمعه) روی او صورت گرفت آسیب دیدگی اش از ناحیه زانوی پای چپ را تأیید کرد.

به نوشته مارکا، آلابا مقابل سویا به میدان نمی رود تا مصدومیتش برای بازی های حساس بعدی از جمله مصاف با اینتر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تشدید نشود. در همین حال آ اس دیگر نشریه چاپ مادرید نوشته است که مصدومیت آلابا جدی نیست و او مسئله ای برای بازی مقابل سویا نخواهد داشت، مگر اینکه کادر فنی تشخیص دهد وی به استراحت نیاز خواهد داشت.

زانوی چپ آلابا در گذشته نیز او را بارها دچار مصدومیت های مهمی شده است که دو مورد شدید آن در زمان حضورش در بایرن مونیخ بود.

رئال مادرید یکشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف سویا خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 972

به "غیبت احتمالی آلابا در مصاف رئال مادرید و سویا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت احتمالی آلابا در مصاف رئال مادرید و سویا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید