فناوریهای نو و مجذوب کننده در یخچال فریزر

به گزارش اردکان خبر، در این میان سازندگان و مبتکران با افزایش تقاضا برای این ابزار کاربردی روبرو می شوند و باید هرروز با ابداع فناوری های نو، مشتریان را به سمت برند خود جذب نمایند. با توجه به این موضوع، قصد داریم در این صفحه، فناوری های نوی که به تازگی در ساخت یخچال فریزر به کار می رود، آنالیز کنیم.

فناوریهای نو و مجذوب کننده در یخچال فریزر

فریزر را با خودتان به تعطیلات ببرید!

در حال حاضر، رایج ترین نوع یخچال هایی که در خانه همه ما وجود دارد از نوع چند دری است و در مواقعی استفاده بهینه از آن ها و کاهش مصرف انرژی برق سخت می گردد. در این شرایط می توان با فناوری تبدیل یخچال به فریزر و برعکس، در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

روش کار به این صورت است که شما می توانید به طور کامل یکی از محفظه ها را خاموش کنید. فرض کنید می خواهید به مسافرت بروید و چیزی برای نگهداری در فریزر ندارید. در این صورت می توانید محفظه فریزر را بدون اینکه تاثیر منفی روی یخچال بگذارد، خاموش کنید. این فناوری که با نام Vacation Mode شناخته می گردد، به اندازه زیادی در مصرف برق جلوگیری می نماید.

فریزر را به یخچال تبدیل کنید

با استفاده از فناوری حالت EXTRA FRIDGE می توانید محفظه فریزر را به یخچال تبدیل کنید و فضایی اضافی برای قرار دادن خوراکی های مختلف در اختیار داشته باشید.

جریان هوای 360 درجه

این فناوری امکان توزیع یکنواخت هوای خنک را به وسیله سیستم برنامه ریزی شده دریچه های خنک نماینده فراهم می نماید و به همین علت هیچ گونه اختلالی در یکسان سازی خنکی هوای داخل یخچال ایجاد نمی گردد. با استفاده از این فناوری می توانید مطمئن باشید که هوای خنک در سراسر یخچال و در چند جهت در اطراف جریان دارد و محتویان یخچال برای مدت مان طولانی تری تازه می ماند.

نگران قطعی برق نباشید

یکی از مواردی که تاثیر بسیاری بدی روی یخچال فریزر می گذارد و عملکرد آن را با مشکل روبرو می نماید، خاموشی های طولانی مدت و قطع برق برای چندین بار در طول شبانه روز است. اولین اشکالی که رخ می دهد این است که موارد غذایی داخل یخچال و فریزر خراب می گردد و از سوی دیگر به علت نوسانات ولتاژ، به سیستم یخچال، آسیب زیادی وارد می نماید.

با توجه به اهمیت این موضوع در نقاط مختلف جهان، فراورینمایندگان فناوری نو Blackout Warrior را ایجاد کردند. این فناوری نوعی سیستم ژل خنک نماینده است که به صورت گاز در سراسر یخچال آزاد می گردد و در هنگان قطع شدن برق، فضای داخلی را برای چند ساعت خنک نگه می دارد و از بروز اشکال در آن جلوگیری می نماید.

البته این فناوری در برندهای مختلف با نام های متفاوتی عرضه شده است. به طور مثال بعضی از برندهای فراورینماینده یخچال، ای فناوری را با نام Cool Wall و یا Stay Cool ارائه کردند. این فناوری ها پس از قطع شدن برق، تمامی مواد غذایی موجود در یخچال را تازه نگه می دارد و در فریزر نیز مانع آب شدن یخ مواد غذایی می گردد.

در مصرف برق صرفه جویی کنید

ما در جهانی زندگی می کنیم که هرروز در پی روش هایی برای بهینه کردن مصرف انرژی هستیم. در این میان فناوری کمپرسور اینورتر، راه حلی برای کاهش در مصرف انرژی برق و صرفه جویی در آن است. البته برندهای مختلف از انواع کمپرسور اینورتر استفاده می نمایند. این موارد شامل کمپرسور دیجیتال و خطی است.

این کمپرسورها همزمان با سالم و تازه نگه داشتن محتویات و مواد غذایی داخل یخچال، در مصرف برق نیز تا حدود 30 درصد صرفه جویی می نماید. البته علاوه بر موارد ذکر شده، کمپرسورهای پیشرفته تری مانند کمپرسور رفت و برگشتی، هرمتیک آب بندی، نیمه هرمتیک و نوع باز نیز در بازار وجود دارند که در برندهای معروف و شناخته شده استفاده می شوند.

کاربرد این فناوری ها روی یخچال و فریزر موجب شده که قیمت این محصولات گران تر از نمونه های معمولی باشد. به همین علت ممکن است خرید آن ها با بودجه شما سازگار نباشد. در این شرایط، بهترین گزینه خرید قسطی یخچال است. در این صورت می توانید در کنار برخورداری از فناوری های نو، هزینه های کمتری پرداخت کنید.

یک یخچال با حس ششم!

یکی ا فناوری های مجذوب کننده و نوی که در فراوری یخچال فریزر استفاده می گردد، تکنولوژی Intelli fresh است. با استفاده از این فناوری، یخچال به صورت اتوماتیک دمای داخلی خود را با توجه به نوع مواد غذایی ذخیره شده در آن، تنظیم می نماید. بنابراین این فناوری که به تکنولوژی حس ششم معروف است، موجب می گردد که دمای یخچال به شکل اتوماتیک تنظیم گردد و غذاها تازه بمانند.

بوی میوه و سبزیجات را کم کنید

ممکن است شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که بوی میوه و سبزیجات درون یخچال را دوست نداشته باشید و آن را آزاردهنده بدانید. در این شرایط می توانید از فناوری های نو 2021 در یخچال فریزرهای متاز، بهره ببرید.

یکی دیگر از فناوری های موجود در یخچال فریزرهای مطرح و برتر، فناوری دوگانه Dual Humidity است. این فناوری در یخچال یاری می نماید که سطح رطوبت داخل یخچال به خوبی حفظ گردد. به همین علت میوه ها و سبزیجات برای مدت بیشتری تازه می ماند و بعلاوه بوی میوه و سیزیجات به اندازه زیادی کاهش پیدا می نماید.

حشرات موذی را از خانه دور کنید

حشرات موذی در شمار یکی از تهدیدنمایندگان بزرگ در جهانی مدرن محسوب می شوند. این موضع در فصل گرم سال و تابستان بیشتر نمود پیدا می نماید و می تواند ما را آزار دهد. در این میان فناوری ضد حشره در یخچال های برتر و ممتاز به شما این امکان را می دهد که از ورود حشرات موذی به خانه جلوگیری کنید.

این فناوری مجذوب کنندهیت های زیادی دارد. روش کار به این صورت است که یخچال با این فناوری، امواج صوتی اولتراسونیک را در فضا ارسال می نماید. این صداها برای گوش انسان قابل شنیدن نیست؛ اما درعین حال فرکانس آن باعث آزار رساندن به حشرات موذی شده و آن ها را از فضا پراکنده می نماید.

یخچال مناسب خود را پیدا کنید

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چه یخچالی را برای خانه خود انتخاب کنید؟ موضوع این است که انتخاب یخچال بیش از هر چیز به سلیقه و البته بودجه شما بستگی دارد؛ اما به هرحال خرید یخچالی با بهترین فناوری های روز مجذوب کنندهیت ها و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. این نکته در سایز لوازم خانگی نیز صدق می نماید. حتی اگر شرایط مالی خرید نوترین سری لوازم خانگی را ندارید برای لذت بردن از تکنولوژی می توانید لوازم خانگی را قسطی خریداری کنید.

در این میان قیمت یخچال ها با فناوری های نو، گران تر است. به همین علت توصیه مناسب این است که در پی خرید قسطی یخچال باشید تا در کنار برخورداری از امکانات بیشتر، هزینه کمتری برای خرید پرداخت کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 961

به "فناوریهای نو و مجذوب کننده در یخچال فریزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوریهای نو و مجذوب کننده در یخچال فریزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید