قرنطینه ملی پوشان تنیس روی میز در قطر پیش از مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش اردکان خبر، به گزارش خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا طی روزهای 6 تا 13 مهرماه به میزبانی قطر برگزار می گردد.

قرنطینه ملی پوشان تنیس روی میز در قطر پیش از مسابقات قهرمانی آسیا

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

طبق پروتکل های بهداشتی مصوب برای این رقابت ها، بازیکنان شرکت کننده از کشورهای مختلف باید پیش از آغاز دیدارهای خود و در کل آغاز به کارشان در قطر، وارد قرنطینه دو روزه شوند. این قرنطینه برای روزهای 26 و27 شهریورماه پیش بینی شده است.

نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی، امین احمدیان و آرمین روئین تن ترکیب تیم ملی تنیس روی میز ایران را در این رقابت ها تشکیل می دهند. از این ترکیب نوشاد به خاطر شرکت در مسابقات امیرکاپ در قطر حضور دارد، نیما عالمیان همراه با هدایی و احمدیان هم از فرانسه و مجارستان راهی قطر خواهند شد ضمن اینکه روئین تن و جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی هم 25 شهریورماه از تهران راهی دوحه می شوند.

این ترکیب بعد از حضور دو روزه در قرنطینه مورد تاکید برگزارکنندگان مسابقات، 28 شهریورماه اولین جلسه تمرینی خود را در قطر برگزار می نماید.

پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا یک دوره رقابت استار کانتندر در قطر برگزار می گردد. برادران عالمیان همراه با هدایی و احمدیان در این مسابقه که از 29 شهریورماه آغاز می گردد، شرکت خواهند داشت.

تیم ملی تنیس روی میز ایران در دوره پیشین مسابقات قهرمانی آسیا به اسم هفتم دست یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 833

به "قرنطینه ملی پوشان تنیس روی میز در قطر پیش از مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه ملی پوشان تنیس روی میز در قطر پیش از مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید