مبلغی که لوکادیا باید به پرسپولیس پرداخت کند ، رقم پرداختی به مهاجم هلندی معین شد (تور هلند)

به گزارش اردکان خبر، موضوع قرارداد لوکادیا با پرسپولیس و بندهایی که در این قرارداد وجود داشته که لوکادیا احتمالا با استناد به آن قراردادش را فسخ نموده، هنوز دارای ابهام است.

مبلغی که لوکادیا باید به پرسپولیس پرداخت کند ، رقم پرداختی به مهاجم هلندی معین شد (تور هلند)

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران یک روز مانده به دربی 99 یورگن لوکادیا در اقدامی عجیب ایران را ترک کرد تا به بهانه ملاقات با خانواده اش به اسپانیا برود اما در اقدامی قابل پیش بینی این بازیکن هلندی قراردادش را با پرسپولیس به صورت یکطرفه فسخ کرد تا شوک عجیبی به این باشگاه وارد گردد.

موضوع قرارداد لوکادیا با پرسپولیس و بندهایی که در این قرارداد وجود داشته که لوکادیا احتمالا با استناد به آن قراردادش را فسخ نموده، هنوز دارای ابهام است. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس وعده پیگیری حقوقی این قرارداد را داده و باید دید در صورت رخ دادن این شکایت، باشگاه پرسپولیس به چه سرانجامی در این پرونده خواهد رسید.

در مورد قرارداد لوکادیا با پرسپولیس صحبت زیاد است اما چیزی که معین است این است که باشگاه پرسپولیس برای غیبت های این بازیکن جرائمی درنظر گرفته که شاید با استناد به آن بتواند از لوکادیا خسارت بگیرد.

در قرارداد پرسپولیس با لوکادیا برای هر روز غیبت در تمرینات 10 هزار دلار و برای هر غیبت در بازی رسمی 50 هزار دلار جریمه درنظر گرفته شده بود که با توجه به غیبت این مهاجم هلندی در دو جلسه تمرینی پیش از دربی و بعلاوه غیبت در بازی با استقلال 70 هزار دلار باید به پرسپولیس خسارت دهد. به نظر می رسد این جریمه تا زمانی که لوکادیا قراردادش را با پرسپولیس فسخ ننموده بود جاری است و به همین دلیل این امیدواری وجود دارد تا لوکادیا جریمه گردد.

از طرف دیگر، اعلام شده که این بازیکن مبلغی بیش از 500 هزار دلار بابت حضور چند ماهه اش در تهران از پرسپولیس دریافت نموده است و باید دید که درنهایت این پرونده عجیب به کجا خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1235

به "مبلغی که لوکادیا باید به پرسپولیس پرداخت کند ، رقم پرداختی به مهاجم هلندی معین شد (تور هلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبلغی که لوکادیا باید به پرسپولیس پرداخت کند ، رقم پرداختی به مهاجم هلندی معین شد (تور هلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید