مهار آتش&zwnjسوزی مهیب کارخانه فراوری شیر&zwnjآلات بهداشتی

به گزارش اردکان خبر، معاون عملیات آتش نشانی مشهد از عملیات نفسگیر یک صد آتش نشان برای مهار حریق مهیب کارخانه فراوری شیرآلات بهداشتی در جاده مشهد به گلبهار اطلاع داد.

مهار آتش&zwnjسوزی مهیب کارخانه فراوری شیر&zwnjآلات بهداشتی

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از فارس، مهدی رضایی گفت: بامداد امروز چهارشنبه 12 آذرماه در پی تماس تلفنی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از درون یک سوله در جاده مشهد به گلبهار، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه های اطفای حریق و امداد و نجات ایستگاه های مختلف را به محل اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد اضافه کرد: با حضور آتش نشانان در محل معین شد این آتش سوزی مهیب که آتش و دود ناشی از آن از کیلومترها دورتر قابل مشاهده بود، در داخل یک سوله دو طبقه فراوری شیرآلات بهداشتی به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به سایر قسمت های این مکان و انبارهای مجاور بود که بلافاصله آتش نشانان از چندین جهت با محاصره آتش، عملیات اطفای حریق را شروع و پس از ساعتی پیروز به مهار حریق شده و عملیات لکه گیری و کاوش این آتش سوزی تا حوالی ظهر امروز ادامه داشت.

وی گفت :در عملیات اطفای حریق این کارخانه در مجموع بیش از 100 آتش نشان از 25 ایستگاه عملیاتی به همراه خودروهای سبک و سنگین اطفاء حریق، خودرو توربوفن و همچنین خودرو های لجستیکی شامل بیل مکانیکی و لودر بابکت حضور داشتند و آتش نشانان ضمن مهار به موقع آتش از سرایت حریق به انبارهای مجاور، جلوگیری کردند.

رضایی گفت : این مکان دارای بیمه نامه آتش سوزی بوه است و خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست آنالیز است و آتش نشانان دقایقی قبل پس از ایمن سازی کامل محل به ماموریت خود انتها داده و به ایستگاه های خویش مراجعت کردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 424

به "مهار آتش&zwnjسوزی مهیب کارخانه فراوری شیر&zwnjآلات بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهار آتش&zwnjسوزی مهیب کارخانه فراوری شیر&zwnjآلات بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید