مومنی: در آسیا به جنگی می رویم که ناخواسته برای ما طراحی شده است، دایی مختص به یک رنگ نیست

به گزارش اردکان خبر، محمد مومنی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در لیگ قهرمانان آسیا وارد جنگی خواهیم شد که ناخواسته برای ما طراحی شده است.

مومنی: در آسیا به جنگی می رویم که ناخواسته برای ما طراحی شده است، دایی مختص به یک رنگ نیست

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

محمد مومنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در لیگ قهرمانان آسیا به جنگی می رویم که برای ما ناخواسته طراحی شده است و اراده ای برای ما متصور نیستند. در آسیا، سربار بقیه تیم ها هستیم. اگر چه پیشینه بسیار قوی داریم، اما به واسطه مسائل سیاسی، فوتبال ما باید جور آن را بکشد. فولاد خوزستان با شکست العین امارات نشان داد که در خیلی از مسائل، می توان محدودیت ها را به پیروزیت تبدیل کرد. امیدوارم این اتفاق برای سایر تیم های ما بیفتد و نتایج خوبی کسب نمایند.

وی اضافه نمود: استقلال در گروهی قرار گرفته که همگی اذعان دارند سخت ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا است. با این موضوع موافق و هم عقیده هستم، اما استقلال سخت ترین رقیب برای رقبا است. پیشینه استقلال روشن است و می تواند با توجه به نفرات که در اختیار دارد، در گروه خودش پیروز عمل کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به عدم پوشش اخبار تمرینات و سکوت فرهاد مجیدی و کادرفنی این تیم توضیح داد: مجیدی و همکارانش به این دلیل که حواشی ایجاد نشده و به تیم وارد استرس نشود، از معضلات و مسائل چشم پوشی نموده اند. ایده و تفکری است که می خواهند راه مبارزه با حاشیه را نشان دهند. رسانه رابطه باشگاه و طرفداران است، طرفدارانی که شاید دسترسی به فضای مجازی و دیگر سرویس های اطلاعاتی را نداشته باشند. رسانه، بهترین مرجع ارتباطی بین سرمربیان و طرفداران است، رسانه ای که منطقی بگوید و منطقی پشتیبانی کند، نه مثل فضای مجازی. مجیدی باید پشتوانه رسانه ای خوبی داشته باشد. فراز کمالوند این ایده را دارد و سرد و گرم چشیده فوتبال است و با درایت می تواند به استقلال یاری کند. باید بپذیریم روش های مربیگری هر کسی متفاوت است.

مومنی در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگاران درباره اینکه گفته علی دایی در گذشته استقلالی بوده و صحبت های اخیر دایی اظهارات او را تأیید نموده است، گفت: شأن و شخصیت دایی برای رنگ خاصی نبوده و فراتر از رنگ ها است. شاکله و شخصیت بعضی از بازیکنان طوری است که شاید در یک تیم بازی نموده باشند، اما مختص به همان تیم نیستند. دایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، فرهاد مجیدی، مهدی پاشازاده، سیروس دین محمدی و ... به رنگ خاصی وابسته نیستند. همه محرم نویدکیا را دوست دارند و او مختص فقط سپاهان نیست. دایی قبل از اینکه به پرسپولیس برود، زیر نظر مرحوم ناصر حجازی و پرویز مظلومی کار نموده است. همانطوری که پرسپولیسی ها به مرحوم حجازی احترام می گذارند، استقلالی ها به پروین احترام می گذارند. این مسئله، در گفتار نیست و بالاتر از حرف است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 618

به "مومنی: در آسیا به جنگی می رویم که ناخواسته برای ما طراحی شده است، دایی مختص به یک رنگ نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مومنی: در آسیا به جنگی می رویم که ناخواسته برای ما طراحی شده است، دایی مختص به یک رنگ نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید