ناکامی بارسلونا در جذب مجدد لیونل مسی دامن ستاره مراکشی را هم گرفت

به گزارش اردکان خبر، بارسلونا پس از ناکامی در جذب مجدد لیونل مسی، تصمیم خود را درباره سفیان آمرابات، بازیکن باشگاه فیورنتینا گرفته است.

ناکامی بارسلونا در جذب مجدد لیونل مسی دامن ستاره مراکشی را هم گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از گل، طبق گزارشی از نشریه اسپورت اسپانیا، بارسلونا تصمیم نهایی خود را در خصوص انتقال احتمالی آمرابات، هافبک باشگاه فیورنتینا و ستاره تیم ملی مراکش پس از کوشش ناموفقشان برای بازگرداندن مسی، که قرار است به تیم اینتر میامی بپیوندد، گرفته است.

این گزارش شرح می دهد که بارسا می خواست مسی و آمرابات را برای فصل آینده هم تیمی نماید. کاتالان ها کسی را می خواستند که بتواند با مسی، که پشت مهاجمان بازی می نماید، بازی دوتایی هماهنگی را شکل دهد و تکمیل نماینده یکدیگر باشند و آمرابات به عنوان هدف اصلی انتقال برای این نقش در نظر گرفته شده بود، زیرا او در خط میانی بازی می نماید. آمرابات بعلاوه می توانست جایگزینی ایده آل برای سرخیو بوسکتس در حال جدایی باشد که قرار است دوباره با مسی در میامی بازی کند.

با این حال، اکنون، با توجه به اینکه بارسا نتوانست یک طرح عملی برای جذب مجدد مسی ارائه دهد و ایلکای گوندوگان ستاره آلمانی، با رد پیشنهاد تمدید قرارداد منچسترسیتی به نیوکمپ آمده است، بارسلونا احتمال هر پیشنهادی برای جذب آمرابات را رد نموده است.

این بازیکن مراکشی تا سرانجام ماه جاری بخشی از برنامه های نقل و انتقالاتی بارسلونا بود، اما رفتن مسی به آمریکا به این معناست که آمرابات دیگر هدف خط هافبک ژاوی نیست.

شاگردان ژاوی فصل گذشته اولین قهرمانی خود در لیگ را در چهار سال گذشته به دست آوردند و امیدوارند پس از جذب گوندوگان، موفقیت های بیشتری کسب نمایند.

  • سریع ترین بازیکنان لیگ برتر چه کسانی هستند؟ | مقایسه جالب بین فوتبالیست ها و سریع ترین دونده های المپیک
  • انتقاد شدید مدیر برنامه های ستاره پاری سن ژرمن از مادر امباپه
  • درددل های مسی بعد از ترک پاری سن ژرمن | اتفاقی که برای نیمار و امباپه هم افتاد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1317

به "ناکامی بارسلونا در جذب مجدد لیونل مسی دامن ستاره مراکشی را هم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی بارسلونا در جذب مجدد لیونل مسی دامن ستاره مراکشی را هم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید